دولت آینده هرچقدر فرهنگی‌تر باشد در حوزه معیشت موفق‌تر خواهد بود

کیوان امجدیان گفت: دولت آینده هر چقدر فرهنگی‌تر بوده و نگاه عمیق‌تر و دقیق‌تری به حوزه فرهنگ داشته باشد، به طور حتم در حوزه اقتصاد و معیشت مردم نیز موفق‌تر خواهد بود و در غیر این صورت ما بازنده مطلق خواهیم بود.

کیوان امجدیان، منتقد، تهیه کننده و کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری ایسکانیوز؛ در خصوص شاخصه های کابینه و دولت کارآمد اظهار کرد: در حال حاضر ما خیلی از ایده‌آل‌های دولت کارآمد عقب هستیم و باید تلاش کنیم به حداقل‌های حوزه فرهنگ برسیم.

امجدیان با توجه به شرایط کنونی گفت: ما در حال حاضر احتیاج داریم به یک وزیر خوب و کارکشته که اولویت‌های فرهنگی را تبیین کرده و با نگاه بسیط و زاویه ای که همه گروه‌ها و سلایقی که به جمهوری اسلامی اعتقاد داشته و پرچم ایران برایشان مقدس بوده و نظام را پذیرفتند و مشغول خدمت رسانی هستند، را در بر گرفته و برای ساختن فرهنگی که از بین رفته  یا نادیده گرفته شده  صف آرایی کند.

این تهیه کننده سینما ضمن اشاره به این مطلب که ما الان از شرایط مطلوب خیلی عقبیم و احتیاج داریم به سعی و تلاش مضاعف برای بازسازی خلاءهای موجود، تشریح کرد: در نهایت می‌رسیم به تعیین اولویت‌های فرهنگی تا ببینیم چیکار باید کرد تا به نقطه مطلوب رسید، یعنی حداقل چهار سال ریاست جمهوری آقای رئیسی را باید تلاش کنیم که به آن نقطه رسیده و شرایط موجود را تغییر دهیم.

وی ادامه داد: به نظر من دولت آینده هر چقدر فرهنگی‌تر بوده و نگاه عمیق‌تر و دقیق‌تری به حوزه فرهنگ داشته باشد، به طور حتم در حوزه اقتصاد و معیشت مردم نیز موفق‌تر خواهد بود و در غیر این صورت ما بازنده مطلق خواهیم بود.

امجدیان خاطرنشان کرد: در مناظرات کاندیداها قبل از انتخابات متاسفانه شاهد حجم زیادی از تخریب‌هایی بودیم که نتیجه هشت سال نپرداختن به مقوله مهم و اساسی فرهنگ بود، یعنی وقتی که عرصه مناظره با یک استادیوم اشتباه گرفته می‌شود، همه سعی می‌کنند جلوی دوربین همدیگر را بزند، ولی پشت دوربین همدیگر را بغل می‌کنند و این اتفاق در حالی رخ داد که بعضی از نامزدها حتی نمی‌دانستند که مناظره چه کارکردی داشته و چطور می‌توانند از آن جهت تاثیرگذاری بر ذهن مخاطب استفاده کنند تا باعث انتخاب درست مخاطب شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =