مسئولان باید فراتر از بازی‌های سیاسی و جناحی به مشکلات مردم رسیدگی کنند

مجریان در دولت سیزدهم باید سعی کنند اعتماد از دست رفته مردم را به کشور دوباره جلب کنند، به دلیل اینکه برای این اعتماد خون‌های زیادی ریخته شده تا درخت انقلاب بعد از چهار دهه به ثمر نشسته است.

سمیه بروجردی، دختر سردار شهید محمد بروجردی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری ایسکانیوز اظهار کرد: مسئولان نظام اسلامی باید امروز فراتر از بازی‌های سیاسی و جناحی به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی کرده و آن‌ها را در جریان اقدامات صورت گرفته قرار دهند.

دختر شهید بروجردی ادامه داد: مجریان در دولت سیزدهم باید سعی کنند اعتماد از دست رفته مردم را به کشور دوباره جلب کنند، به دلیل اینکه برای این اعتماد خون‌های زیادی ریخته شده تا درخت انقلاب بعد از چهار دهه به ثمر نشسته است.

وی با اشاره به این موضوع که متاسفانه در سال‌های اخیر، اعتماد مردم خدشه دار شده، اضافه کرد: به دلیل عدم کارآیی در مدیریت‌ها و سطح پائین مدیریتی، اعتماد مردم کاهش یافته و ما توقع داریم در این دوره با کار جهادی و خداپسندانه دوباره اعتماد مردم جلب شود، البته کار سختی هم نیست به دلیل اینکه مردم ما توقع بالایی از مسئولان ندارند بلکه می‌خواهند آن ها طبق دستورات دینی و اسلامی عمل کنند.

بروجردی ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر موضوع اقتصاد و معیشت مردم در اولویت درخواست‌ها برای پیگیری وجود دارد، باید به این مسئله توجه ویژه شود و یک بار دیگر مدیریت اسلامی را نشان دهند تا اثبات شود که اسلام می‌تواند در امر حکومت داری موفق باشد.

این فرزند شهید در خصوص ویژگی‌های دولت و کابینه کارآمد بیان کرد: دولتی موفق خواهد بود که مدیرانش سالم، صادق، توانمند و با برنامه باشند و به جوانان و به خصوص بانوان اعتماد کرده و از توانمندی‌های داخلی استفاده کنند و همواره چشمشان به کشورهای بیگانه نباشد تا آن‌ها کمکششان کرده و یا قدمی  برای آنان بردارند.

بروجردی اذعان کرد: تا به حال نیز به اثبات رسیده که اعتمادی که مجریان دولت به مردم و بلعکس می‌توانند داشته باشند سبب خیر می‌شود و ما نیز این موضوع را در دولت سیزدهم به ریاست آقای رئیسی، به فال نیک گرفته و امیدواریم که اتفاقات مثبت و سازنده‌ای در این دولت بیفتند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: قطعا چیزی که الان دیده می‌شود ضعف ما در حوزه فرهنگی است، ما بعد از 40 سال که از انقلاب می‌گذرد اگرچه در بعد نظامی قوی هستیم، ولی در زمینه فرهنگی جای کار بیشتری داریم و لازم است قدم‌های بهتری برداشته شود.

لازم به ذکر است؛ سردار سرلشکر پاسدار محمد بروجردی، یکی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شرکت کننده در جنگ ایران و عراق بود که در کردستان شهید شد. محمد بروجردی خلاقیت و نبوغ جنگی زیادی از خود نشان داد و در بازگرداندن کنترل کردستان نقش کلیدی داشت. از این رو، از وی با عنوان (مسیح کردستان) یاد می شود، وی در تاریخ یک خرداد 1362 به یاران شهیدش پیوست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حدیث IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      3 0
      عالی اجرشماباشهدا
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      3 0
      به امید دولتی با مدیران سالم،صادق و توانمند
    • معصومه خلج IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      3 0
      عالی بود
    • جلیل IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      2 0
      بسیار مصاحبه ی خوبی بود.ممنون از زحمات شما