تلاش مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد برای ارتقای ورزش همگانی

امروز آیین معارفه میثم اللهمرادی رئیس اداره ورزش‌های همگانی مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور امیرعباس لشگری رئیس مرکز و شماری از همکاران در سازمان مرکزی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ امیرعباس لشگری تاکید کرد: مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه در ورزش حرفه ای و قهرمانی به خوبی توانسته انتظارها را برآورد کند اما به عنوان یک مرکز علمی و دانشگاهی، باید برای نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی تلاش مضاعفی داشته باشیم.

امروز آیین معارفه میثم اللهمرادی رئیس اداره ورزش‌های همگانی مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور امیرعباس لشگری رئیس مرکز و شماری از همکاران در سازمان مرکزی برگزار شد.
در این نشست،لشگری با اشاره به موفقیت تیم‌های ورزشی باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های مختلف، خاطرنشان کرد: مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه در ورزش حرفه ای و قهرمانی به خوبی توانسته انتظارها را برآورد کند اما به عنوان یک مرکز علمی و دانشگاهی، باید در خصوص ورزش همگانی تلاش مضاعفی داشته باشیم.

او افزود: سلامتی بیش از یک میلیون دانشجو، کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین خانواده های آنان از اهمیت بالایی برخوردار است و تلاش می کنیم تا ورزش همگانی را به عنوان یک فرهنگ عمومی نهادینه کنیم و ارتقا دهیم.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تشکر از رسانه‌های مختلف کشور از جمله روزنامه فرهیختگان، خبرگزاری آنا، ایسکانیوز و همچنین روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در انعکاس شایسته فعالیت‌های این مرکز، خاطرنشان کرد: ورزش همگانی اثر روحی و روانی مثبتی بر تمامی خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی خواهد داشت و سلامت و تندرستی افراد تظمین می‌شود. بنابراین تلاش و برنامه ریزی می‌کنیم تا برای ارتقای این بخش از همه ظرفیت ها و ابزارهای موجود استفاده کنیم.

میثم اللهمرادی رئیس اداره ورزش های همگانی مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی نیز به برنامه هایش برای ارتقای ورزش همگانی اشاره کرد و گفت: با توجه به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه آزاد اسلامی، برای نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی و حفظ تندرستی و شور و نشاط این جامعه دانشگاهی، با اجرای طرح های خلاقانه اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =