امضای تفاهم‌نامه همکاری واحد الکترونیکی و واحد مرودشت

رئیس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی، در سفر یک روزه خود به استان فارس، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف واحد مرودشت، تفاهم‌نامه همکاری با این واحد را امضاء کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، درحاشیه سفر رئیس واحد الکترونیکی به مرودشت تفاهم‌نامه همکاری بین دو واحد به امضاء رسید. براساس این تفاهم‌نامه دو واحد در زمینه برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت با مخاطبان بین‌المللی و جذب دانشجوی غیرایرانی، همکاری مشترک خواهند داشت. این تفاهم‌نامه همکاری با هشت موضوع به امضاء رئیس واحد الکترونیکی دکتر نجف‌پور و رئیس واحد مرودشت دکتر زارع رسید. براساس بندهای موجود در این تفاهم‌نامه دو واحد در زمینه انتشار مجلات و مقالات علمی همکاری مشترک خواهند داشت.

سید محمد سادات اخوی معاون بین‌الملل واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی درباره دیگر مفاد تفاهم‌نامه خاطرنشان کرد: واحد مرودشت دارای توان علمی بالا و امکانات ارزشمندی است، که می‌تواند این واحد را به‌عنوان یک مرکز تحصیل برای دانشجویان بین‌المللی، برجسته کند.

واحد الکترونیکی نیز با تکیه بر روابط بین‌المللی مناسب و تعامل با مراکز علمی کشورهای منطقه می‌تواند این ظرفیت را پیش روی دانشجویان غیرایرانی بگذارد و امکان برگزاری دوره‌های آزاد و کوتاه مدت به‌صورت آنلاین وحضوری با مشارکت دو واحد، مدنظر قرار دارد.

در ادامه بازدید رئیس واحد الکترونیکی، از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و مجموعه پردیس علوم تحقیقات سابق، دکتر زارع به ظرفیت‌های چشمگیر واحد مرودشت جهت میزبانی از دانشجویان بین‌المللی اشاره کرد.

در همین راستا واحد الکترونیکی در ماه‌های گذشته، تلاش کرده تا با فعال‌سازی ظرفیت‌های واحدهای مختلف، در مسیر رشد و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی قدم بردارد.

گفتنی است که، واحد الکترونیکی به عنوان بزرگترین دانشگاه مجازی منطقه، امکانات لازم جهت توسعه زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری واحد مرودشت را فراهم خواهد کرد.

تعامل دو واحد در استفاده از استادان جهت تدریس و تدوین پایان نامه‌های علمی بخش دیگر همکاری دو واحد خواهد بود، لازم به ذکر است استفاده از امکانات آزمایشگاهی، اقامتی و ورزشی دانشگاه مرودشت، از دیگر موضوعات مربوط به این تفاهم‌نامه محسوب می‌شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1100972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =