یک واژه‌ اختصاصی برای فرهاد مجیدی

شواهد و قراین نشان می‌دهد فرهاد مجیدی این روزها یک تنه در مقابل تمام کسانی که خلاف جهت موفقیت استقلال حرکت می‌کنند، ایستاده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، هادی شاه‌مرادی؛ آبی‌های تهرانی موفق شدند با برتری در بازی شش امتیازی مقابل گل گهر به روند بردهای خوبشان ادامه دهند و ضمن حفظ فاصله با صدر جدول، اختلاف امتیاز خود با دیگر تیم‌های حاضر در جنگ سهمیه را بیشتر کنند. بردهایی ارزشمندی که علیرغم حواشی خودساخته و عجیب مدیریتی باشگاه به دست آمد تا حیرت و تعجب را چاشنی کار آبی پوشان پایتخت کند. پیگیری علت این موضوع به ما نشان می‌دهد، موفقیت امروز استقلال را باید به حساب فرهاد مجیدی بنویسیم. مربی جوانی که به خوبی توانسته بین حواشی اخیر و ذهن بازیکنان تیمش عایق بندی کند.

مجیدی با هر سیاستی که شده تمام رختکن را همراه خود کرده و باعث شده بازیکنان عاصی از همه چیز، در تمام طول بازی فقط به جنگیدن فکر کنند. یقینا بالا نگه داشتن روحیه تمام عناصر تیم در چنین شرایط شبه بحرانی کار هر کسی نیست اما فرهاد آبی‌ها به خوبی از پس آن برآمده است.

شواهد و قراین نشان می‌دهد فرهاد مجیدی این روزها یک تنه در مقابل تمام کسانی که خلاف جهت موفقیت استقلال حرکت می‌کنند، ایستاده است. او حتی از حساب شخصی‌اش هزینه می‌کند و برای هر حاشیه جدیدی آماده است و از همه مهمتر اینکه حالا امضای معنوی هواداران را پای تمام صحبت‌ها و مواضعش می‌بیند.

استقلال که پس از بازگشت از آسیا دو باخت بدموقع مقابل پرسپولیس و ذوب آهن داشت و به تبع آن دچار برخی مشکلات شد، حالا با بردهای متوالی در حال کامبک زدن مقابل همان مشکلات است. بردهایی که تیرگی شب‌های پرحاشیه در اردوگاه آبی را به روشنی تبدیل می‌کند. شاید هنوز برای قضاوت زود باشد اما مشخص است که اگر به این مربی جسور فرصت کافی داده شود، او با تیمش حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت چرا که نشان داده برای روزهای سخت آماده‌تر از هر زمان دیگری است.

همدلی و اتحاد این روزهای بازیکنان استقلال ماحصل تدابیر سرمربی این تیم است که مجبور شده بخش مهمی از شرح وظایف مدیریت را هم خودش اجرا کند تا با واژه اختصاصی مربی – مدیر از دیگر همتایان لیگ برتری‌اش متمایز شود. او حالا فقط نیازمند زمان بیشتری است تا کاخ آرزوهای هواداران استقلال را بسازد. بدون شک تقویت تیم و همراهی بیشتر مدیران باشگاه با مجیدی تبعات مثبتی برای مجموعه استقلال در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1101114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =