ماجرای تجمع‌های معلمان غیرانتفاعی/ پولهای سنگین ثبت نام در مدارس لاکچری کجا می‌رود؟

جمعی از معلمان غیرانتفاعی در اعتراض به وضعیت دریافت حقوق، بیمه و استخدام در این مدارس مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، صبح امروز و برای چندمین بار جمعی از معلمان غیرانتفاعی مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.  معلمان پیش از این نیز مقابل وزارت اموزش و پرورش تجمع کرده بودند.  پای صحبت چند نفر از آن‌ها نشستیم تا دلیل این تجمع و مطالباتشان از مسئولان را بدانیم.

یکی از معلمان غیرانتفاعی: با ۱۱ سال سابقه حتی یک روز بیمه ندارم

یکی از معلمان با سابقه ۱۱ سال تدریس در مدارس غیرانتفاعی از پرداخت نشدن بیمه گلایه داشت و به ایسکانیوز گفت: من با وجود دو شیفت کار کردن یعنی معادل ۴۴ ساعت در هفته حتی یک روز بیمه ندارم. این درحالی است که ما در مدارس غیرانتفاعی کار می‌کنیم که زیر نظر دو سازمان بزرگ کشور، آموزش و پرورش و وزارت کار فعالیت می‌کنند و طبق بند (ت) ماده پنج قانون تاسیس مدارس غیردولتی مصوبه سال ۱۳۹۵ آموزش و پرورش وظیفه دارد بر کیفیت کار در مدارس غیر دولتی نظارت کند اما این اتفاق نمی‌افتد. حتی قانون کار هم نظارت نمی‌کند که چرا بیمه‌های ما پرداخت نمی‌شود؟

تمام وقت بودن معلم غیرانتفاعی باید بر اساس کار آموزشی حساب شود

او ادامه داد: وزارت کار انجام کار تمام وقت (۴۴ ساعت در هفته) را مدنظر دارد اما شیوه کار یک معلم متفاوت است و هرطور که حساب کنید براساس ساعت کار مدارس به  ۴۴ ساعت در هفته نمی‌رسد و بر همین اساس موسسان مدارس بیمه‌های ما را یک روز، دو روز و پنج روز ثبت می‌کنند که اجحاف در حق معلمی است که مانند یک معلم رسمی با همان میزان ساعت کاری فعالیت می‌کند اما نمی‌تواند بیمه کامل داشته باشد. یکی از خواسته‌های ما این است که تمام وقت بودن بر مبنای کار آموزشی حساب شود نه بر اساس وزارت کار. موسسان به ما شماره حساب شخصی می‌دهند که مبلغ بیمه را به آن‌ها بازگردانیم در حالی که طبق قانون وزارت کار بخشی از حق بیمه برعهده کارفرما است.

فیلم تجمع معلمان در مقابل مجلس

چیزی از وام کرونا نصیب ما نشد

دغدغه دیگر معلمان تجمع کننده تاثیر کرونا بر تعطیلی مدارس و بی‌کار شدن یا پرداخت نشدن حقوق آن‌ها در این مدت بود.  این درحالی است که  محسن حاجی‌میرزایی؛ وزیر آموزش و پرورش در نشست خبری که اردیبهشت با اصحاب رسانه داشت اعلام کرد که در ازای خدمات موسسان، تسهیلاتی برای مدارس غیردولتی درنظر گرفته شده است و در صورتی که حقوق معلمان کامل پرداخت شود، می‌توانند از ۱۶ میلیون تومان وام کم بهره به ازای کارکنان بهره‌مند شوند اما معلمان می‌گفتند که از این وام چیزی نصیب آن‌ها نشده است.  

معلمی با ۹ سال سابقه: دریافتی من یک میلیون تومان است!

معلم دیگری که ۹ سال در پایه اول تدریس کرده بود، موضوع حقوق‌ها را با خبرنگار ایسکانیوز در میان گذاشت و توضیح داد: یکی از مولفه‌های تعیین شهریه مدارس غیرانتفاعی میزان حقوق پرداختی به معلمان آن واحد آموزشی است اما موسس مدرسه میزان حقوق دریافتی ما را در سامانه مشارکت‌ها چهار میلیون ثبت می‌کند اما در حقیقت حقوق دریافتی ما یک میلیون تومان است. البته یک میلیون تومان در بین همکاران حقوق خوبی است چراکه برخی از آن‌ها ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می‌کنند.

ما حتی شان و منزلت یک معلم را هم نداریم

او افزود: ما بر اساس بخشنامه‌های آموزش و پرورش و مانند معلمان رسمی کار می‌کنیم. تمام دوره‌های ضمن خدمت را هم تحت نظر آموزش و پرورش گذرانده‌ایم اما مانند یک معلم رسمی حقوق و بیمه نداریم در حالی که همان کار را انجام می‌دهیم. ما حتی شان و منزلت یک معلم را هم نداریم.  یک کارت شناسایی معتبر در اختیار ما قرار نمی‌گیرد تا لاقل بتوانیم از خدمات آموزش و پرورش به معلمان استفاده کنیم.

ماجرای تجمع‌های معلمان غیرانتفاعی/ پولهای سنگین ثبت نام در مدارس لاکچری کجا می‌رود؟

اگر آموزش و پرورش کمبود نیرو دارد چرا از میان معلمان غیرانتفاعی استخدام نمی‌کند؟

مهم‌ترین دغدغه معلمانی که می‌خواستند صدای آن‌ها به مسئولان و نماینده‌های مجلس برسد، مسئله استخدام بود. آن‌ها می‌گویند که اگر آموزش و پرورش کمبود نیرو دارد چرا این نیرو را از میان معلمان غیرانتفاعی که سال‌ها سابقه تدریس دارند و براساس ضوابط آموزش و پرورش کار کرده و به تدریس در مدرسه تسلط دارند، انتخاب نمی‌کند؟ معلمان معتقدند که حتی اگر آزمونی هم برای استخدام برگزار می‌شود، باید سال‌های سابقه کار معلمان از محدودیت سنی کسر شود و یا آزمون درون سازمانی  با شرایط عادلانه برگزار شود.  

شهریه مدارس غیرانتفاعی صرف چه کاری می‌شود؟

مدارس غیرانتفاعی در راستای تحقق عدالت آموزشی و رفع کمبود فضاهای آموزشی با کمک گرفتن از بخش خصوصی ایجاد شدند اما امروز با دریافت شهریه‌های بسیار بیش از آنکه به عدالت آموزشی کمک کنند، به اختلاف طبقاتی دامن زده‌اند. هر دانش‌اموزی که پول بیشتر پرداخت کند می‌تواند امکانات آموزشی بهتری هم داشته باشد و این در تضاد با هدف آموزش رایگان و عادلانه برای همه است که در فصول مختلف قانون اساسی به آن اشاره شده است. از این گذشته گلایه‌های معلمان از حقوق دریافتی با شهریه‌های دریافتی این مدارس هم‌خوانی ندارد. این میزان شهریه اگر صرف معلم که نیروی اصلی و ستون‌های پابرجا ماندن این مدارس است، نمی‌شود پس در کجا صرف می‌شود؟ حمایت از معلم رکن مهمی در جامعه اسلامی است چراکه معلمی در دین ما جایگاه و منزلت بالایی دارد و شغل انبیا است. معلم انسان‌ساز است و آینده‌سازان کشور را تربیت می‌کند پس توجه به معیشت و منزلت او  از کارهای بنیادینی است که ثمره‌های آن در آینده نظام اسلامی عدالت‌محور نتیجه خواهد  داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1101181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 136
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مریم رستمی IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      18 0
      سلام ممنون از خانم خلعتبری و ایسکانیوز بابت گذاشتن درد و دل معلمین غیرانتفاعی شهریه های که از خانواده ها میگیرن هیچیش به ما نمیرسه پول کرایه ماشینمون هم در نمیاد چرا مجلس فکری به این موضوع نمیکنه چرا هیچ نظارتی روی حقوق های پرداختی موسسین نمیشه ما بیمه حمایتی میخوایم حقوق دریافتی واقعی ما چیزی نیست که در سایت مشارکت ها موسس مینویسه کار در مدرسه های غیرانتفاعی بیگاری هست برده داری نوین هست که نماینده ها میدونن ولی کاری برامون نمیکنن
      • محسن IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
        3 0
        اولویت خواسته های موضوع استخدام هستش
    • ناشناس IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      21 0
      با سلام و احترام مامعلمان و کارکنان غیرانتفاعی با تجربه سراسر کشور، خواهان استخدام رسمی در آموزش و پرورش هستیم. با توجه به اینکه از سال ۷۹ تا ۸۹ دانشگاه، فرهنگیان پذیرش نداشت ، به اجبار، در دانشگاه های دیگر درس خواندیم و از طرفی آموزش و پرورش هم ، در این سال ها، آزمون استخدامی نداشت و ما بخاطر علاقه به شغل معلمی، وارد مدارس غیرانتفاعی شدیم..... حالا که کشور عزیزمان با کمبود معلم مواجه شده، و معلمان غیرانتفاعی همگی گزینش شده و ضمن خدمت رفته هستند و زیر نظر بازرسان اداره آموزش و پرورش تدریس میکنند، حق معلمان غیرانتفاعی کارآزموده است که استخدام شوند چرا که ۱۰ سال دانشگاه فرهنگیان به روی ما بسته بوده و این کمبود معلم در سال های اخیر به همین خاطر است. معلمان غیرانتفاعی در کلاس های واقعی ، به دانش آموزان این مرز و بوم درس داده اند و زیر ذره بین مدیر و موسس و خانواده ها بوده اند و قبولی های بالای دانش آموزان غیرانتفاعی در کنکور و تیزهوشان و ... گواه بر عملکرد موفق معلمان غیرانتفاعیست . خواهشمندیم خواسته استخدامی بدون آزمون و شرط سن و رشته معلمان غیرانتفاعی را رسیدگی فرمایید. با
    • RU ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      18 1
      #استخدام_معلمان_غیرانتفاعی حق مسلم است
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      18 1
      در حق معلمان غیر انتفاعی سالها ظلم شده باید به حقشان که استخدام است برسند
    • کلبادی نژاد IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      20 0
      سلام، ممنون از اینکه مشکلاتمون بیان کردید، حق معلم مظلوم غیرانتفاعی فقط استخدام می باشد
    • سمانه شاه محمدی IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      22 0
      واقعا متاسفم، تو کشوری زندگی می کنیم که حقوق معلمش کمتر از حقوق یه کارگره، این شان معلم نیست
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      15 0
      استخدام معلمین غیرانتفاعی حق ماست به این تبعیض پایان دهید
    • پدرام شیارگر IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      13 0
      وقتی مسئولین آموزش و پرورش صاحبان این مدارس هستند پس هیچ کاری جهت احقاق حقوق معلمان غیرانتفاعی نخواهند کرد مجلس باید طرحی جهت استخدام این قشر مظلوم به تصویب برسانند و به این ظلم پایان دهند.
    • مریم US ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      14 0
      استخدام حق معلمان غیر انتفاعی که کار آزموده و باتجربه هستند است
    • مریم رحمانی US ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      16 0
      سپاسگزارم از توجه شما به معلمان غیرانتفاعی که همچون بردگان نوین مشغول خدمت به آموزش و پرورش هستند با بیشترین کارایی و کیفیت عالی کار (چون در غیر اینصورت موسس به راحتی عذر معلم را میخواهد) و با کمترین حقوق و بیمه ناقص بدون حقوق چهار ماه تعطیلی مدارس و البته همیشه در حال گذراندن دوره های و کارگاههای ضمن خدمت
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      9 0
      با سلام و تشکر از خانم خلعتبری عزیز و مدیر گروه
    • آیدا IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      11 0
      ممنونم از شما که به ما و وضعیت ما توجه کردی
    • 211055817 IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      11 0
      استخدام معلمان غیر انتفاعی
    • زهرا GE ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      11 0
      لطفا صدای معلمان مظلوم غیرانتفاعی رو بشنوید
    • ناناز باغدار US ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      14 0
      سالها درس خوندم به امید اینکه بتونم در آینده شغلی داشته باشم ،حالا با مدرک لیسانس،در مدرسه غیر دولتی با کمترین دستمزد ،وبا ۱۰ روز بیمه که اونم موسس از حقوق کم میکنه،بدون حق اعتراض فعلا مشغول به تدریس هستم. لطفا وخواهشا به فکر استخدام ما معلمان ودبیران باشید ممنون از حمایت شما🌹🌹🌹
    • رویا IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      14 0
      سلام ، من بعد از سیزده سال تدریس در مدارس غیرانتفاعی حتی سه سال بیمه هم ندارم . با حقوق زیر یک تومن تا الان توان واریز هر ساله بیمه را نداشتم. موسس هم حق بیمه را واریز نمی‌کند.عمر و جوانی من و همکارانم صرف تدریس دانش آموزان رسمی شد در حالی که ما را به عنوان معلم به رسمیت نمی شناسند . استخدام حق مسلم ماست . چرا از بین نیروهای غیرانتفاعی استخدام نمی کنند؟ چرا هر سال آزمونی برگزار می شود که دیگر سن ما به آزمون نمی رسد؟ ما در این کشور درس خواندیم دانشگاه رفتیم و حالا انتظار داریم به وضعیت استخدام، حقوق و بیمه ی ما رسیدگی شود.لطفا صدای عدالت خواهی ما را به گوش مسئولین برسانید بلکه ما هم امنیت شغلی داشته باشیم و در این وضعیت تورم ، حداقل از پس مخارج خودمان برآییم و دستمان با سی و هفت سال سن مقابل پدر و مادر دراز نشود...
    • مرضیه قاسمی IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      14 1
      سلام ممنون از توجهتون واقعا استخدام حق مسلم نیروهای مدارس غیرانتفاعی است .
    • معصومه مصطفی زاده GB ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      12 1
      در این کمبود نیرو برای ارتقای سطح علمی کشور واحقاق حقوق چندین ساله ی معلم غیرانتفاعی که سالها با حقوق ناچیز وبدون بیمه یا با بیمه ی چندروزه اون هم از اون حقوق ناچیز وبدون امنیت شغلی با عشق فرزندان این مملکت را تعلیم وتربیت داده ،طبق تصویب قانون استخدامی سال ۱۳۵۶واجرای لایحه ی آن در سال ۱۳۵۸،وطبق سند تحول بنیادین این نیروهم معلم هست،کارآمدتر هست برای استخدام مثل ۴گروه دیگر
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      8 1
      استخدام حق مسلم معلم های غیرانتفاعی
    • زهرا مهدی IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      7 0
      من هم یک معلم ،غیر انتفاعی هستم وتمام این صحبت هایی که فرمودید را تایید میکنم ،با۱۰ سال سابقه ،ببمه ناقص وعدم امنیت شغلی ولی کار بیشتر وزحمت بیشتر ،اخر چرا ،گناه ما چیست
    • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      6 0
      تا وقتی ها یایذمدارس غیر انتفاعی راس کار هستن وهود مسیولین آموزش و پرورش گاها چندین مدرسه غیر انتفاعی دارن چطوری انتظار داشته باشیم حق من معلم غیر انتفاعی که با جان و دل دارم عین رسمی ها کار می کنم ضایع نشه.امیدمون به دولت جدیده که بتونه فساد ودغل بازی وحرام خوری رو از اینجا بگیره .
    • سمانه میرهاشمی IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      5 1
      سلام ممنونم از خانم خلعتبری عزیزم⁦ سپاسگزارم بابت اینکه مشکلات ما رو بیان کردید امیدوارم که مسئولین،رسیدگی داشته باشد جهت رسمی شدن معلمان غیرانتفاعی
    • زیبا فرهنگیان IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      4 0
      ممنون از مدیر سایت و جناب خانم خلعت بری لطفا باز هم پیگیر مطالبات بالحق معلمین غیرانتفاعی باشید
    • زهرا حسینی IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      5 0
      با سلام و احترام معلمان غیرانتفاعی باتجربه و نخبه پرور هستند، اما افسوس که با سالها زحمت و تجربه باز هم فرزند ناتنی آموزش و پرورش به شمار می آییم. ما‌معلمان غیرانتفاعی خواستار استخدام رسمی هستیم چرا که تنها استخدام رسمی می تواند سینه سوخته ی ما را التیام بخشد. با تشکر از ایسکانیوز و سرکار خانم خلعتبری
    • الهام الهام IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      6 0
      با سلام و احترام مامعلمان و کارکنان غیرانتفاعی با تجربه سراسر کشور، خواهان استخدام رسمی هستیم. با توجه به اینکه از سال ۷۹ تا ۸۹ دانشگاه فرهنگیان پذیرش نداشت و ما عاشق معلمی بودیم به اجبار در دانشگاه های دیگر درس خواندیم و از طرفی آموزش و پرورش هم فقط چندسال یکبار آزمون استخدامی داشت آنهم با سقف ظرفیت حداکثر ۴ نفر و اینهمه فارغ التحصیل . حالا که کشور عزیزمان با کمبود معلم مواجه شده، حق ما معلمان غیرانتفاعی کارآزموده است که استخدام شویم . ما این همه سختی را به امید استخدام به جان خریدیم . هرکدام ازما پنج سال ،ده سال،حتی بیست سال باعشق، فرزندان این آب وخاک را تعلیم دادیم . استخدام حق ماست. ما در تمام این سالها به اندازه یک سال حقوق معلم رسمی، حقوق نداشتیم وبه امید استخدام دم نزدیم. حق ماست که با استخدام رسمی، پاداش سالها تلاشمان را بگیریم. لطفا رسیدگی بفرمایید . بااحترام معلمان مدارس غیرانتفاعی سراسر کشور #استخدام_معلمان_غیرانتفاعی
    • خجسته فر IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      5 0
      معلمین غیر انتفاعی چندین سال با کمترین حقوق بدون بیمه تمامی نیروی خود را برای تعلیم و تربیت صرف کردند بدون هیچ چشم داشتی با تمامی مشکلات پیش رو لطفا به این تبعیض پایان دهید استخدام بدون قید و شرط حق معلمان غیر انتفاعی است
    • US ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      3 0
      #استخدام معلمان غیر انتفاعی
    • حق‌شناس IN ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      4 0
      لطفا راجع به استخدام معلمان فکر کنید و ما را از گمنامی نجات دهید
    • مریم رستمی IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      5 0
      فهرست گوشه‌ای از مشکلات معلمان غیرانتفاعی به شرح زیر است که البته تمام مشکلات با استخدام حل خواهد شد: 1) حقوق های بسیار پایین: میانگین حقوق این افراد ششصد تا هشتصد هزار تومان است، که با تورم موجود در جامعه همخوانی ندارد. 2) نداشتن بیمه: این افراد یا بطور کل فاقد بیمه هستند یا از بیمه های هفت تا پانزده روز در ماه برخوردار هستند که بایستی بخشی از حق بیمه را از حقوق خود پرداخت کنند. (شمار بسیار اندکی از معلمان غیرانتفاعی بیمهء سی روزه دارند. ) 3 ) عدم امنیت شغلی: این قشر زحمتکش و شریف جامعه که اغلب دارای سابقه و مهارت کافی در امر تدریس هستند با کوچکترین اتفاقی ( نظیر بارداری، اعتراض به میزان حقوق، بیماری و ... ) از کار بیکار می شوند. 4 ) افزایش سن: با بالا رفتن سن این افراد مدارس غیرانتفاعی حاضر به استفاده از این نیروها، که سالهای جوانیشان را صرف تعلیم و تربیت دانش آموزان کرده‌اند، نیستند. 5 ) قراردادهای موقت: معلمان غیرانتفاعی با قراردادهای هشت تا نه ماهه مشغول به کار می شوند و از اردیبهشت تا مهر ماه حقوقی دریافت نمی کنند. 6 ) عدم برخورداری از مزایای در نظرگرفته شده برای کارمندان رس
    • خديجه محمدي US ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      3 0
      سلام تجمع امروز نيروهاي غيردولتي جلوي مجلس دراين گرما خواهش ميكنم رسيدگي شود با وجود اين همه كمبود نيرو چرا از نيروي پرتوان غيردولتي ها براي استخدام رسمي اقدام نشود نيروي كارآمد و باتجربه آموزش مهم است چرا نميبينيد تلاش و توان نيروهاي غيردولتي را پس كي بايد جلوي پيشرفت عموم دانش آموزان گرفته شود تا كي آموزش عالي فقط براي فرزندان قشر مرفه در مدارس غيردولتي باشد!؟ بگذاريد عموم دانش آموزان ايران از تحصيل عالي با نيروي مجرب غيردولتي كه استخدام رسمي دولت شوند برخوردار شوند .
    • مهدیه خواجوی IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      5 0
      خیلی ممنون از شما از اینکه دغدعه های معلمان مظلوم غیر انتفاعی گفتید لطفا استخدام مارو دنبال کنید با تجربه ومیزان تسلطی که معلمان غیر انتفاعی دارن حقشون چیزی جز استخدام بی قید وشرط نیست خواهشا مارو تنها نزارید واستخدام مارو مطالبه کنید
    • فاطمه IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      4 0
      استخدام حق مسلم معلمان مدارس غیرانتفاعی است که کمترین دیافت حقوق را دارند و هم اندازه معلمان رسمی کار میکنند
    • کلبادی نژاد IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      4 0
      سپاس از خبرگزاری وزین شما و خانم خلعتبری بزرگوار #استخدام_معلمان_مظلوم_غیر_انتفاعی
    • میرامینی US ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      4 0
      استخدامی حق معلمان دلسوز و فداکار غیر انتفاعی هست
    • samaneh GB ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      4 0
      درحق ما معلمان غیرانتفاعی خیلی ظلم شده ومیشه،لطفا به این تبعیض پایان دهید. من بعد از نه سال تدریس در مدارس غیرانتفاعی حتی سه سال بیمه هم ندارم . با حقوق زیر یک تومن(۷۵۰هزارتومن) تا الان توان واریز هر ساله بیمه را نداشتم. موسس هم حق بیمه را واریز نمی‌کند.عمر و جوانی من و همکارانم صرف تدریس دانش آموزان رسمی شد در حالی که ما را به عنوان معلم به رسمیت نمی شناسند . استخدام حق مسلم ماست . چرا از بین نیروهای غیرانتفاعی استخدام نمی کنند؟ چرا هر سال آزمونی برگزار می شود که دیگر سن ما به آزمون نمی رسد؟ ما در این کشور درس خواندیم دانشگاه رفتیم و حالا انتظار داریم به وضعیت استخدام، حقوق و بیمه ی ما رسیدگی شود.لطفا صدای عدالت خواهی ما را به گوش مسئولین برسانید بلکه ما هم امنیت شغلی داشته باشیم و در این وضعیت تورم ، حداقل از پس مخارج خودمان برآییم و دستمان با سی و هفت سال سن مقابل پدر و مادر دراز نشود...
    • معصومه US ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      5 0
      با سلام این نکته رو یادآور میشم که دانشگاه فرهنگیان از سال ۷۹ تا سال ۸۹ پذیرش نداشت و در همین ده سال هم، آموزش و پرورش آزمون استخدامی نمیگرفت و حق ما معلمان غیرانتفاعیست که حالا با سالها تجربه، استخدام شویم
    • ملیحه IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      4 1
      چرا هیچکس پیگیر معلمان غیرانتفاعی بدون بیمه و با حقوق ماهی یک میلیون تومن نیست اگر قانون تاسیس مدارس غیردولتی گرفتن نیرو طبق قانون اداره کار هست چرا اجرا نمیشود ؟چه کسی پیگیر این قانون است؟
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      5 0
      تشکر ویژه داریم از طرف معلمین غیر انتفاعی از شما
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      3 0
      #استخدام_حق_مسلم_معلم_غیر_انتفاعی_است #نه_به_تبعیض_استخدام_معلمان_غیرانتفاعی #استخدام_معلمان_غیرانتفاعی #حذف_آزمون_ماده۲۸_برای_معلمان_غیرانتفاعی #نه_به_تبعیض_استخدام_معلمان_غیرانتفاعی #حذف_آزمون_ماده۲۸_برای_معلمان_غیرانتفاعی #استخدام_معلمان_غیرانتفاعی #نه_به_تبعیض_استخدام_معلمان_غیرانتفاعی #حذف_آزمون_ماده۲۸_برای_معلمان_غیرانتفاعی #استخدام_حق_مسلم_معلم_غیر_انتفاعی_است #حذف_آزمون_ماده۲۸_برای_معلمان_غیرانتفاعی #نه_به_تبعیض_استخدام_معلمان_غیرانتفاعی #حذف_آزمون_ماده۲۸_برای_معلمان_غیرانتفاعی
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      4 0
      با سلام و احترام،در زمانی که من کنکور دادم،دانشگاه فرهنگیان پذیرش نداشت و من رشته ی دبیری ریاضی را در دانشگاه های دیگر گذراندم،و شرایط استخدام هم نبود و الان ۹سال سابقه ی تدریس پایه ششم ابتدایی در مدرسه غیرانتفاعی را دارم،با عشق و فداکاری از جان و دل مایه گذاشتیم و بهترین نتایج را کسب کردیم ولی متاسفانه واقعا این حقوق اندک کفاف زندگی را نمی دهد،خواهشمندیم به مسأله استخدام بی قید و شرط ما معلمین غیرانتفاعی رسیدگی کنید.
    • معلم IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      4 0
      سلام چرا نباید از معلمین که با عشق و علاقه تدریس می کنند بعضا در جشنواره ها دارای رتبه برتر هم هستند با انگیزه های زیاد استفاده شود تا تحولی نوین در بحث آموزش فرزندان آینده ایران ایجاد شود تا کی از نیروی بازنشسته بدون انگیزه فقط بخاطرکم شدن هزینه های غیرانتفاعی بازد استفاده بشه. سامانه مشارکت ها وقتی دست موسس هست و هر حقوقی را که دوست دارد وارد می کند و هیچ ارگانی نظارت بر کار غیرانتفاعی ها ندارد چطور میشه که حقی ضایع نشود
    • میترا IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      4 0
      سلام ممنون از توجه تون لطفا به وضعیت معلمان غیرانتفاعی رسیدگی کنید با بیش از ده سال سابقه کار، بدون بیمه .....
    • راضیه تات IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      4 0
      استخدام حق مسلم نیروها و معلمین غیر انتفاعی # استخدام_ بدون _ قید _ و شرط
    • ماندانا اخلاقی IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      3 0
      درود و سپاس از گزارش ارائه شده ، نکته مهم دیگر اینکه معلمان شاغل در مدارس غیر انتفاعی علاوه بر کم بودن حقوق طی سال در تابستان هم حقوق ندارند و امنیت شغلی نیز ندارند هر آن موسس میتواند عذر نیرویی که ۱۰ سال یا بیشتر کار کرده را بخواهد
    • مهدیه عسکری IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      2 0
      خواهشمندم صدای مظلوم معلمان غیر انتفاعی باشید سالها در حقشان استثمار شده است ما قشر غیر انتفاعی سالها دانش اموز رسمی تربیت می کنیم اما خودمان غیر رسمی هستیمممممم و این دور است از عدالت علی
    • طیبه IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      2 0
      واقعا نمیدونیم چی بگیم..ما صدایی هستیم ک نمیخواهند بشنوند....منم ۱۲ سال سابقه و فرزند جانباز و حقوق ناچیز .فقط اینو بدونید رمقی برای جوانان این سرزمین نگذاشته ان و آ.پ رو دارند نابود میکنند..حاضرند نیرویی تازه کار بگیرند و هزینه های هنگفت برای آموزشش بپردازند ولی ما معلماک غیر انتفاعی را نمیخواهند ببینند چون خود یا خانواده شان ذینفع هستند
    • نسیم آئینه دار IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      حق و حقوق معلمان غیر دولتی واقعا بی عدالتی محسوب میشه ، اگه معلم نیستیم چرا بچه های عزیز را به ما می سپارید ،یا اگه تایید میکنید معلم هستیم ،چرا حق و حقوقمان را نمی دهید ، ما معلمان غیر دولتی بیشتر از معلمان دولتی انرژی و وقت صرف میکنیم 🌺
    • مریم IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      2 0
      یه تشکر از شما که در دل معلمان غیرانتفاعی رو بازگو کردین ما به راستی که در این شرایط کرونا سال گذشته از دل جون برای تولید محتوای آموزشی و رسیدگی بیش از حد برای فرزندان این کشور مایه گذاشتیم و اول از خداوند مدد می‌خواهیم و بعد از مسئولین محترم تقاضا داریم که فکری برای استخدام ما معلمان غیرانتفاعی هم داشته باشید #استخدام_معلمان_غیرانتفاعی
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      2 0
      سلام ممنون از خانم خلعتبری و ایسکانیوز بابت گذاشتن درد و دل معلمین غیرانتفاعی شهریه های که از خانواده ها میگیرن هیچیش به ما نمیرسه پول کرایه ماشینمون هم در نمیاد چرا مجلس فکری به این موضوع نمیکنه چرا هیچ نظارتی روی حقوق های پرداختی موسسین نمیشه ما بیمه حمایتی میخوایم حقوق دریافتی واقعی ما چیزی نیست که در سایت مشارکت ها موسس مینویسه کار در مدرسه های غیرانتفاعی بیگاری هست برده داری نوین هست که نماینده ها میدونن ولی کاری برامون نمیکنن
    • اعظم رضایی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      با سلام. از خانم خلعتبری ی وتمامی عزیزانی که در پی گرفتن حق معلمین غیر دولتی هستند سپاسگزارم. معلمین غیر دولتی با در آمد کم بیشترین خلاقیت وانرژی را در تدریس بکار می‌برند.اما زحماتمان دیده نمی‌شود.حق معلمین غیردولتی این نیست.
    • فاطمه IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      2 0
      #معلمان_غیرانتفاعی_سالهاست_کارنامه_سبز_هستند #استخدام_معلمان_غیرانتفاعی_مساوی_است_با_پایان_بحران_کمبود_نیروی_آموزش_و_پروش #استخدام_نیروهای_کارآزموده_غیرانتفاعی_در_سال۱۴۰۰ #استخدام_حق_مسلم_معلمان_غیرانتفاعی_است_طبق_قانون_استخدامی_تصویب_شده_درسال۱۳۵۶_واجرای_لایحه_ی_آن_درسال۱۳۵۸
    • لعیاغفوری IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      سلام لطفا به داد معلمان غیرانتفاعی برسید چند ساله در یک مدرسه با حقوق 500هزارتومان کار میکنم وامسال بدون هیچ مشکلی گفتن نیاید کادر جدید با حقوق کم جذب کردیم
    • شمیم IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      سلام ممنون از عزیزانی که مشکلات ما معلمان بی پشتوانه را انعکاس می دهند به امید اینکه ما معلمان هم به آرامش و امنیت شغلی برسیم
    • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      2 0
      لطفا و لطفا پیگیر حقوق معلمان توانمند و زحمتکش غیر دولتی باشید.لطفا صدای این عزیزان باشید .این نظام برده داری نوین را محکوم کنید وبسیااااارممنونیم از کارهای قشنگتون.اجرتان باخدا
    • محسن باولی IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      تشکر از خانم خلعتبری... استخدام حق مسلم معلمان غیرانتفاعیست
    • زهره IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      استخدام حق معلمان با استعداد و موفق غیرانتفاعی است .
    • سپیده IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      سلام ممنون بابت گذارشتون. ما معلمان غیر انتفاعی با سابقه زیاد و حقوق ناچیز سالها زیر ذره بین اولیا حساس و موسس تدریس کرده و اگر کوچکترین خطایی از نظر تدریس و برخورد روانشناسی با دانش آموز داشته باشیم راحت کنار گذاشته میشویم، همین سابقه بالا نشان از این دارد که صلاحیتهای لازم معلمی را کسب کرده ایم پس استخدام حق من معلم ایرانی نیست؟
    • US ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      با سلام و احترام مامعلمان و کارکنان غیرانتفاعی با تجربه سراسر کشور، خواهان استخدام رسمی در آموزش و پرورش هستیم. با توجه به اینکه از سال ۷۹ تا ۸۹ دانشگاه، فرهنگیان پذیرش نداشت ، به اجبار، در دانشگاه های دیگر درس خواندیم و از طرفی آموزش و پرورش هم ، در این سال ها، آزمون استخدامی نداشت و ما بخاطر علاقه به شغل معلمی، وارد مدارس غیرانتفاعی شدیم..... حالا که کشور عزیزمان با کمبود معلم مواجه شده، و معلمان غیرانتفاعی همگی گزینش شده و ضمن خدمت رفته هستند و زیر نظر بازرسان اداره آموزش و پرورش تدریس میکنند، حق معلمان غیرانتفاعی کارآزموده است که استخدام شوند چرا که ۱۰ سال دانشگاه فرهنگیان به روی ما بسته بوده و این کمبود معلم در سال های اخیر به همین خاطر است. معلمان غیرانتفاعی در کلاس های واقعی ، به دانش آموزان این مرز و بوم درس داده اند و زیر ذره بین مدیر و موسس و خانواده ها بوده اند و قبولی های بالای دانش آموزان غیرانتفاعی در کنکور و تیزهوشان و ... گواه بر عملکرد موفق معلمان غیرانتفاعیست . خواهشمندیم خواسته استخدامی بدون آزمون و شرط سن و رشته معلمان غیرانتفاعی را رسیدگی فرمایید.
    • سمیه بیرانوند IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      برده داری نوین که میگن دقیقابلاییه که سر ما معلمان غیرانتفاعی میارن هرسال باید انواع دوره های ضمن خدمت را با هزینه ی خودمون بریم تا توااااناتر بشیم وشاگردهای بیشتری جذب کنیم. وپوووول شهریه ها مستقیم بره تو حلقوم مدیران 😢😢😢
    • فاطمه DE ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      معلمان غیر انتفاعی با سال ها سابقه و تجربه کلاس داری و گذراندن دوره های ضمن خدمت و بدو خدمت بالای ۵۰۰ساعت و گزینش شده بهترین گزینه برای جبران این کمبود نیرو هستن
    • فدایی IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      استخدام حق معلمان با تجربه و گزینش شده غیرانتفاعی است.
    • معصومه US ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      با سپاس از خانم خلعتبری و ایسکانیوز بخاطر بزرگواری که در حق ما داشتند امیدوارم مسئولین از خواب غفلت دربیایند و این همه تبعیض رو از بین ببرند و عدالت امام علی ( ع ) رو اجرایی کنند با سپاس از شما عزیز دل
    • اجورلو IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      معلمان غیرانتفاعی آزمون خود را سال ها با بهترین عملکرد تدریس و کلاس داری و تحویل دانش اموزانی نمونه به مللکت پس دادند #استخدامی_حق_مسلم_نیروهای_غیرانتفاعیست ما با داشتن چندسال سابقه کار و تجربه و مهارت تدریس و کلاس داری مستحق بی قید و شرط استخدامی در آموزش و پرورش هستیم #استخدام_حق_مسلم_معلم_غیر_انتفاعی_است چگونه از عدالت علی سخن میگویید وقتی نیروهای غیردولتی زیر بار ظلم و ناحقی و بی عدالتی کمرشان خم شده است !! #استخدام_معلمان_غیرانتفاعی_مساوی_است_با_پایان_بحران_کمبود_نیروی_آموزش_و_پروش #نه_به_برده_گری_معلمان_غیرانتفاعی معلمم میمیرد ذلت نمیپذیرد . با استخدام ما به ظلم وارده به ما پایان دهید . #معلمان_غیرانتفاعی_را_دریابید #استخدام_حق_مسلم_معلمان_غیرانتفاعیست
    • فاطمه IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      استخدام حق مسلم معلمان غیرانتفاعی است که سال ها تجربه کاری دارند و تحصیلات عالی دارند
    • اجورلو IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      با تشکر از توجه شما لطفا معلمان غیرانتفاعی را حمایت کنید تا به حقوق از دست رفته خود برسند. سال ها در سر کلاس درس بودیم گزینش شدیم همپای دولتی ها ضمن خدمت رفتیم و.....
    • LU ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      استخدام حق مسلم معلم غیرانتفاعی است گذشته از اینها هرسال به دفترخونه برده میشیم و از ما بزور تعهد میگیرن تمام حقوق مزایا را دریافت کرده ایم
    • زینب حاجی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      سپاس از ایسکانیوز و خانم خلعتبری عزیز،لطفا نمایندگان فقط به فکر استخدام ما معلمان مظلوم در عین حال توانمند غیرانتفاعی باشند،ما را به موسس و اداره کار واگذار نکنید،هرچقدر شما بخواین ساماندهی کنید ولی موسس قانون رو دور میزنه، همین الان که دستور دادن حقوق معلم باید در سامانه مشارکتها ثبت بشه و معلم تایید کنه اکثر موسسین حقوقهای دروغین ثبت کردن و با معلمها تماس گرفتن به بهانه ی تکمیل اطلاعات در مشارکتها رمز عبورها رو گرفتن و حقوقهای دروغینی که ثبت کردن رو تایید هم کردن،مشکل ما معلمینی که سالها بدون حقوق و مزایا کار کردیم و فرزندان مملکت رو تربیت کردیم فقط با استخدام حل میشه نه چیز دیگه
    • سمیرا زند IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      سلام خانم خلعتبری سپاس از شما. حقوق کم من و همکارانم بدون سابقه بیمه واقعا مشکل بزرگیه. از هر نهاد و سازمان و تشکلی که توانایی دارن درخواست کمک کردیم. نا امید نیستیم ولی خسته ایم. به خدا حق ما نیست این همه تبعیض. بعضی از همکاران ما سرپرست خانوار هستن.
    • ثمین FR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      درود ما معلمان غیرانتفاعی خواهان استخدامی هستیم فقط با استخدام شدن ظلمی که بهمون شده رو میشه پایان داد با سپاس از خبرگزاری ایسکانیوز و تمام عزیزانی که خالصانه به دنبال حقشون هستند
    • ناشناس IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      استخدام حق مسلم معلمان با سابقه غیرانتفاعی است معلمانی که بدون بیمه و با حقوق بسیار پایین بدون امنیت شغلی بیشتر از 10 سال دانش آموزانی تربیت کرده اند که اکنون این دانش آموزان در دانشگاه های فرهنگیان و بقیه ی دانشگاه ها در حال تحصیل می باشند در صورتی که معلمان شان هنوز پشت درهای استخدامی هستند.
    • سولماز شادمهر IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      لطفا پیگیر مطالبات معلمان غیر انتفاعی باشید در زمان کنکور ما کلا تربیت معلم حذف شده بود و ما الان نیروی ازادیم در این کمبود معلم باید از نیروهای باسواد و با تجربه معلمان غیر انتفاعی بکار بگیرند لطفا صدای ما باشید تعلیم و تربیت مارو قبول دارند اما خودمان را به رسمیت نمیشناسند
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      استخدام معلمین فرهیخته غیر انتفاعی، بداد ما برسید
    • ح. م IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      این شیوه برخورد با معلمان غیرانتفاعی برده داری نوین هست.
    • مرضیه حفیظی IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      امیدوارم حق معلمان زحمتکش و نخبه ی غیرانتفاعی ادا بشه . استخدام حق مسلم معلم غیرانتفاعی هست
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      2 0
      سلام . در سایت مشارکتها موسس حقوق من را که ۶۵۰ تومان بوده سه میلیون و پانصد هزار ثبت کرده و هیج جای اعتراضی هم نیست وقتی سامانه ای را طراحی می‌کنند و هیچ نظارتی بر آن ندارند چگونه می‌توانند عدالت را برقرار کنند . کاش یک آمار از مسولان و نمایندگان محترم که مخالف استخدام معلمان غیرانتفاعی هستند گرفته شود که فرزندان و آقازاده های شما در کدام مدارس درس خوانده اند ؟
    • فاطمه سرمدی IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      سلام و عرض ادب و احترام فصل و ماه قراردادهای ننگین سفید امضا و گرفتن سفته و چک از معلمین غیرانتفاعی هست لطفا هرکسی تاجای که از دستش بر میاد برای رسیدن به حق و حقوق ما انجام بده چطور هست که بنده که سالیان سال هست با متوسط تعداد شاگرد بیست تا در حال تدریس هستم توانایی استخدام ندارم ولی عزیزی که حتی یک زنگ با بچه ها نبود اصلا زنگ کلاس و به عنوان معلم نشنیده استخدام شده . چرا هر وقت به اموزش پرورش مراجعه کردیم برای خرید خدمات و حق التدریسی و نهضت گفتن الان ثبت نام نداریم پس این افراد کی رفتن ثبت نام کردن معلومه پارتی داشتن
    • Pari..sa IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      درود و خسته نباشید از گزارش به حق و عالی سرکار خانم ما چند ساله که بدون کوچکترین حق و حقوق (بیمه .حقوق مکفی.سنوات .عیدی که حق هر کارمندی ) خدمت کردیم به آموزش و پرورش و حالا وقتش رسیده آموزش و پرورش به این برده داری پایان بدهد و مارو استخدام کند .خسته شدیم از این همه حقارت .ما میخواهیم مثل سایر معلمین گرامی به جایگاه اصلی معلمی با منزلت و شأن معلمی برگردیم
    • Sima IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      معلمان غیرانتفاعی مهارت و سواد معلمی دارند
    • زبیده IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      استخدام بی قیدوشرط معلمان غیرانتفاعی باسابقه
    • مجید کلاته IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      استخدام حق معلمان با کیفیت و تجربه غیر انتفاعی است چرا که سالها کلاس داری گذراندن کلاسهای ضمن خدمت آپ و به روز نگه داشتن دانش خود باعث بهبود کیفیت و کمییت آموزشی است .اگر آمار قبول شدگان کنکور را نگاهی بیاندازید خود گواه این ادعای ما دبیران غیر انتفاعی است
    • زهره علی مرادی GB ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      استخدامی حق معلمان دلسوز و فداکار غیر انتفاعی هست
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      ما معلمان غیرانتفاعی خواهان زنده کردن قانون استخدام معلمان غیرانتفاعی لایحه مصوب سال ۵۸ هستیم ...من به شخصه درسته که۳سال سابقه ی کاری دارم در مدارس غیردولتی اما به عنوان معلم فعال در فضای شاد شناخته شده و در تولید محتوای الکترونیکی برای سطح استان فعالیت های خیلی خوبی داشته ام و کارگاه های فراوانی را در سطح استان و شهرستان بصورت حضوری و چه بصورت مجازی در فضای شاد برگزار کرده ام و لوح تقدیر های فراوانی استانی و شهرستانی را کسب کرده و ضمن خدمتهای فراوانی را گذرانده ام اون هم با بهترین تدریس در حالی که از طرف استان و شهرستان گزینش شده هستیم ماهی ۶۰۰تومن حقوق دارم اون هم تا پایان اردیبهشت و بدون عیدی و بیمه معلمان دولتی برای ما زنگ میزنند و رفع اشکال میکنند پس استخدام حق ماست🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      با سلام و احترام، سپاس از شما بزرگوار در خصوص مطرح کردن مشکلات معلمین غیر انتفاعی، معلمان غیر انتفاعی نیروهای گزینش شده ی آموزش و پرورش هستند که چند سال سابقه ی تدریس دارند با مدارک مرتبط و عالی اما با حقوق ناچیز و بدون بیمه مشغول به فعالیت هستند. لطفا معلمان غیر انتفاعی را دریابید. سپاس فراوان
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      ممنونم از شما، من با مدرک کارشناسی ارشد حقوق بسیار ناچیز، و بدون بیمه، تازه هر وقت صحبتی از عیدی میشه میگن نصف فروردین شماها کار نمیکنید همین که حقوق فروردین را کامل میگیرید عیدیتونه، بخدا از این ظلم خسته شدیم
    • نسیم US ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      حقوقهای یه میلیونی، بدون بیمه و عیدی... بدون سنوات. قرارداد هشت ماهه و عدم امنیت شغلی. رفتارهای غیرانسانی مدیران و موسسان با ما که عین برده رفتار میکنن. به ادارات هم که شکایت کردیم کاملا مشخص بود که با مدارس تبانی دارن و از همه چی خبر دارن و اصلا هیچ امیدی نیست. واقعا تاسف آوره که این همه تخلف و دزدی زیر پرچم وزارت آموزش پروزش میشه و کسی به داد نا نمیرسه.
    • جواد IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      کاش بشه یه روزی ما هم مثل بقیه معلمان باشیم البته این نیازمند قانونگذاری در مجلس و یک دولت که بتونه اجرا کنه
    • سمیه IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      اگر آموزش و پرورش کمبود نیرو دارد چرا این نیرو را از میان معلمان غیرانتفاعی که سال‌ها سابقه تدریس دارند و براساس ضوابط آموزش و پرورش کار کرده و به تدریس در مدرسه تسلط دارند، انتخاب نمی‌کند ؟ ممنون از اینکه پیگیرمشکلات ما هستید .
    • Farnaz IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      چرا به داد معلمین غیر انتفاعی با سابقه کار بالا نمی رسید مگر عدالت این چنین است؟؟؟؟
    • گمنام IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      با سلام بی تدبیری های دولت ها و دولتی ها و ندانم کاری های آنان و باری به هر جهت بودنشان چندین سال است گریبان آموزش و پرورش را گرفته ، خصوصا دهه شصتی ها ....... از تغییرات آموزشی شان در دوران تحصیل گرفته ....ترمی واحدی ...سالی واحدی .....پیش دانشگاهی و...... تا نداشتن دانشگاهی به نام فرهنگیان در دوران انتخاب دانشگاه و.......آوردن رشته های متنوع و دهان پر کن ....انواع مهندسی ها ........... حالا به عشق معلمی حتی اگر دبیری هم خوانده باشند دیگر نه رشته تحصیلی شان را می خواهند و نه سن و سالشان به استخدامی های بی تدبیرانه دولت می خورد . فقط به عشق تعلیم و تربیت سالهاست در مدارس غیر انتفاعی با حقوقی ناچیز و بیمه ای چند روزه ، هفت خوان رستمِ گزینش و مصاحبه و رقابت و ..... را گذرانده اند . اما اکنون این فرزندان ناخوانده ی دولت ....... به جرم اینکه در بالادست سود موسسان کم نشود نباید استخدام دولت شوند !!!!!!!! همان دولتی که حقشان را سالهاست پایمال ندانم کاری و سود عده ای قلیل کرده است . چقدر وقیحانه با روح و روان ما بازی می کنند آنانی که بویی از اسلام ، عدالت و برابری نبرده اند ......
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      سلام و درود برخانم خلعتبری نیروهای مجرب غیردولتی با حقوق ۸ماه و بلا تکلیف در کجای کشتی آپ هستند که اینگونه تلاش می کنند تا باکیفیت ترین روش های یادگیری را به اشتراک بگذارند .
    • رعنا IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      سلام و عرض ادب معلمان غیر دولتی سالهاست با مدارک دانشگاهی بالا، زحمت فراوان دقت در تدریس وقت بسیار برای دانش آموزان و والدین کار میکنند اما هیچ امنیت شغلی ندارند و این در حالیست که آموزش پرورش کمبود نیروی انسانی خود را با بازنشستگان جبران مینماید، استخدام حق معلمین غیر انتفاعی می باشد که سالهاست شایستگی خود را ثابت نموده اند
    • مرضیه IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      با سلام و تشکر از خانم خلعتبری بله خیلی خیلی از حق ماها معلمان غیرانتفاعی به یغما برده شده. تدریس با کیفیت بالا ولی حقوق در حد یک کارگر هم نیست، یعنی عملا بیگاری و یا استثماار، آن هم بدون بیمه و کلی مشکلات دیگر.
    • فاطمه IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      ممنون از خانم خلعتبری عزیز.این هزینه ها میره تو چیب موسسین فقط . ده سال سایقه تدریس دارم تو ده سال سه سال کامل بیمه ندارم .واقعا از اینکه جوونیم بدون ییمه گذشت خیلی ناراحتم .با بهترین تدریس .هر سال شاگردام بالا ی ۲۵ بودند ولی اخرین حقوقی که من گرفتم ۷۰۰ یا ۸۰۰ بودواقعا ظلم در حق ما ها شد که قابل جبران نیست .دیگه این سنمون قابل برگشت نیست.تو ازمون هم نمیت نم شرکت کنم بخاطر شرط سنی
    • معصومه RU ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      تشکر میکنم درددل معلمان غیرانتفاعی رابازگو کردید,من دوازده ساله دبیرغیرانتفاعی هستم بدون بیمه ,باکمترین حقوق بدون امنیت شغلی,جوانیمان رابرای فرزندان همین مرز وبوم گذراندیم بنام معلم بدون هویت معلمی,بحق قضاوت کنیداستخدام حق معلم باتجربه غیرانتفاعی است
    • سمیرا IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      معلمان غیرانتفاعی هم به فرزندان این جامعه با جون ودل خدمت میکنن استخدام حق مسلم معلمان غیرانتفاعی هست.خواهش اونارو نادیده نگیرین.به وضعیت معلمان غیرانتفاعی رسیدگی کنین لطفا
    • سمانه IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      لطفا پیگیر استخدام معلمان غیر انتفاعی باشید
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      بنده هم معلم غیر انتفاعی هستم تمام حرف های متن نوشته شده رو تایید میکنم معلمی که تابستان حقوق ندارد فروردین حقوق نصفه داره ایام امتحانات داتش آموزان حقوق ندارد آیا معلم هست ؟؟؟؟ با مدرک ارشد ماهی ۴۰۰ واقعا ظلم هست لطفا تا استخدام قطعی ما رو حمایت کنید. با سپاس فراوان
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      سلام وقت بخیر خانم خلعتبری خیلی از شما متشکرم که به درد و دل این قشر زحمت کش و متخصص گوش کردید سال هاست داریم با حقوق بسیار پایین بدون بیمه و مزایا کار می‌کنیم و جیب موسسین رو پر می‌کنیم اگر در مورد حقوق معلمان شفاف سازی بشه و قانونی تصویب بشه که لازم الاجرا باشه نه اینکه یه ماده اضافه کنن از اون طرف موسس قرار داد رو باز به هر شکلی دلش بخواد بنویسه در آخر هم بگه هر کس راضی نیست استفا بده و هیچ امنیت شغلی وجود نداشته باشه
    • ناشناس DE ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      حق ما استخدام است . سالها ظلمی که در حق ما معلمین غیر انتفاعی شده فقط وفقط با استخدام جبران میشود من 10 سال سابقه دارم یک ملیون دریافت میکنم بدون بیمه .این انصاف است ؟؟؟
    • شکری IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      چرا باید دریافتی معلمان غیر انتفاعی با چیزی که در قرار داد نوشته شده زمین تا آسمان تفاوت داشته باشه ؟ حتی اجازه نداریم قرار داد رو بخونیم ما خواستار رعایت عدالت هستیم من با ده سال سابقه کلاس داری یعنی به اندازه معلم نهضتی که کلاس ندیده و با بچه ها سر و کار نداشته حق استخدام ندارم ؟ این انصاف نیست که من مجبور بشم ماهی یک ملیون صد هزار تومن پول بیمه بدم در حالی که ۴ ماه تابستون حتی یک ریال در آمد داشته باشم
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      فقط و فقط استخدام رسمی بدون قید و شرط معلمان غیر انتفاعی را خواهانیم ما سالها در کلاس تدریس آزمون های مختلفی را به دانش آموزان و اولیا و مسئولین آموزش و پرورش پس داده ایم . ما باگذراندن ساعتها ضمن خدمت آموزش های لازم را دیده ایم . ما با گزینش های مختلف از طرف ساز مان آموزش و پرورش مورد تایید قرار گرفته ایم ما خواهان استخدام بدون قید و شرط در ساز مان آموزش و پرورش هستیم و پر انرژی و با آ گاهی کامل آماده تدریس در کلاسهای مختلف هستیم .
    • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      ما نیاز به حمایت دولتمردان داریم آخه چرا من معلم نباید امنیت شغلی داشته باشم حقوق برابر با معلمین دیگر مگر من نیز همان درسی که آنان در مدارس دولتی می‌دهند را تدریس نمیکنم وقت نمی‌گذارم خانه و خانواده و مخارج زندگی ندارم مگر ما از فضا آمده ایم که با ما برخورد اینچنینی میشود .استخدام حق مسلم ماست.ما حقوق برابر با سایر معلمان میخواهیم.معلم غیر دولتی بسیار کوشا و صبور و پر تلاش است
    • معصومه فولادی IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 1
      با عرض سلام وادب ما معلمان مدارس غیر انتفاعی خواهان استخدام بدون آزمون و شرط سنی هستیم سالهاست که در حق این قشر زحمت کش کوتاهی شده است
    • ربیعی IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      باسلام و احترام و ضمن تقدیر و تشکر از شما که درد دل ما معلمان غیر انتفاعی را منعکس کرده اید.امیدوارم روزی بیاید که ما معلمان غیر انتفاعی هم به حقمان برسیم.
    • یگانه IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      با سلام و عرض ادب امیدواریم صدای معلمان غیرانتفاعی که به ناحق مورد ظلم قرار گرفتن بیشتر از این به گوش مسئولان محترم برسه، واقعا معلم غیرانتفاعی هیچ کمبودی برای دانش آموز نمیذاره, همون درسی رو تدریس می کنه که یه نیروی رسمی آموزش و پرورش تدریس می کنه اما نتیجه ی کار و زحمات ما میشه کار تمام وقت در طول هفته با کمترین حقوق ممکن(مثلا خودمن با تدریس دو پایه با کلی منت ۹۰۰تومن حقوق گرفتم اونم با تعداد ۶۱دانش آموز) حق نداریم اسمی از بیمه بیاریم چون مدیر به شدت مخالفت میکنن، حتی از دادن یه گواهی اشتغالم پرهیز میکنن، جالب تر و البته دردناک تر از همه اینه که ما توسط آ.پ گزینش و تایید میشیم اما پای استخدام و حق و حقوق که میرسه کلا این حرف مطرح میشه که شما بخش خصوصی هستین!!!! به امید روزی که صدای عدالت تنها صدای واقعی در جامعه باشه و حق کسی ضایع نشه. با تشکر از خانم خلعتبری بزرگوار
    • حدیث IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      سلام و عرض ادب....من با ده سال سابقه کلی لوح تقدیر و ....ماهانه ۱تومن میگیرم اونم کرایه من نمیشه .تازه اونم ماه به ماه دریافت نمیکنم کجاست عدالت آیا بعد این همه سال حق من نیست استخدام بشم یه نیرویی در نهضت کار کرده اونم پیرزن و پیرمرد دو الی سه تا باسواد کرده اون استخدام من چی.....افسوس....هر سال تعداد دانش آموزان من ۱۰۰ به بالا است به خاطر عشق به معلمی موندم،کارم هست ،علاقه دارم لطفا لطفا حمایت کنید از استخدام معلمین غیر انتفاعی،که تمام شود برده داری مدرن
    • فتحی پور IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      باسلام وعرض تشکر بابت راه اندازی سایت من بعنوان آموزگار درمقطع دبستان باداشتن بیش از۲۰سال سابقه هنوز امنیت شغلی وبیمه کامل ودریافتی که لااقل با دریافتی یک کارگر صفر برابری داشته باشه راندارم .واقعا باید به وضع جامعه ومسئولینی که باید رسیدگی کنن وکوتاهی می کنن تاسف خورد.ما معلمان مدارس غیرانتفاعی خواهان رسمی شدن وحق وحقوق ازدست رفته مان هستیم .باشدکه کسی بیدارشده وصدای ما رابشنود.آمین
    • سحر IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      حق معلمین غیر انتفاعی سالهاست پایمال شده
    • فرهاد صادقی IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      با عرض سلام و تشکر خدمت خانم خلعتبری و تمام همکاران ایشان در ایسکانیوز، درمان ظلمی که به معلمان غیرانتفاعی شده تنها راهش استخدامه، از آنجا که معلمان غیرانتفاعی همین حالا در امر آموزش سهیم هستند مانند بقیه معلمان غیررسمی خواهان استخدام هستند
    • مریم آراسته IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      باسلام و تشکر از شما عزیز که صدای ما معلمان بودید در رسانه و امیدوارم روزی برسد که جایگاه واقعی خود را بدست آوریم و ناملایمات را بتوانیم به دست فراموشی بسپاریم وبا انگیزه مضاعف به حرفه معلمی خود ادامه دهیم.
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      2 0
      باید برای معلم غیرانتفاعی بیمه و حقوق تعریف شود
    • Masoudi IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      2 0
      سلام و خسته نباشید و با تشکر از زحمات شما. خواسته ما استخدام دبیران مجرب و گزینش شده غیرانتفاعی هست که بعد این همه تلاش و زحمت به حق و حقوقشون برسن.
    • قربانی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      مسئولین آموزش و پرورش خودشان صاحبان مدارس غیرانتفاعی هستند و بخش عظیمی از درامدشان از این مدرسه هاست پس مطمئن باشید به هیچ وجه نمیذارن شما استخدام بشید نه تنها نمیذارن استخدام بشید که همون ماهی ۱ میلیون حقوق و ۱۰ روز بیمتونم کم میکنن به هر حال تورم هست شما هم برده های آموزشی این اربابان باید خوب کار کنید تا جیب آن ها پر شود.
    • ناشناس IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      معلمان غیر انتفاعی سالهاست که بار آموزش رو به دوش کشیدن و مطمعنا اگر کیفیت آموزش در این مدارس پایین بود با توقع بالای اولیا و مدیران در این مدارس هیچ کدام هنوز سرکار نبودیم پس این سابقه کاری بیهوده نیست لطفا ما را دریابید
    • منیر صابری FR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      سلام وقتتون بخیر من و بقیه همکارانم در مدارس غیرانتفاعی کمال تشکر و قدردانی از شما داریم امیدواریم ما را حمایت کنید. ما معلمان غیرانتفاعی فقط خواستار استخدام رسمی هستیم و طرح سازماندهی معلمان غیرانتفاعی باید برای معلمان سال 1400 به بعد اجرا بشه نه ما معلمان قبل از 1400 ک چندین سال سابقه تدریس داریم نمیخوام درمورد مشکلات معلمان غیرانتفاعی صحبت کنم چون شما کامل در جریان مشکلات و بی عدالتی هایی ک در حق معلمان غیرانتفاعی شده هستید خواهشمندیم به مسأله استخدام بی قید و شرط ما معلمین غیرانتفاعی رسیدگی کنید امیدوارم که مسئولین،رسیدگی داشته باشند جهت رسمی شدن معلمان غیرانتفاعی ازتون تشکر میکنم که از معلمان غیرانتفاعی حمایت میکنید انشالله همیشه تندرست و سلامت باشید
    • زهرامحمدزاده IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      2 0
      استخدام حق معلمان غیر انتفاعی میباشد که فقط منبع ثروت اندوزی موسسان شده اند.
    • زهرا IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      2 0
      باسلام چرا وقتی ما تجربه داریم وآموزش و پرورش کمبود نیرو داره نباید مارا استخدام کنن؟؟؟؟
    • ثریا کیانی IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      2 0
      با سلام . بعنوان یک معلم با سابقه در مدارس غیر انتفاعی از دولت جدید تنها یک تقاضا دارم و آن اینکه رسیدگی به مهم ترین بخش تربیتی و پرورشی کشور یعنی معیشت معلمان را جزو کارهای بسسسسسسیار مهم خود قرار دهند. خدا رو خوش نمی آید که بین معلمان غیر انتفاعی با این همه زحمت و تدریس عاااالی نسبت با معلمان رسمی اینهمه تبعیض باشد. نه حقوقی نه بیمه ای .... معلم غیر انتفاعی در منطقه رتبه ی اول را در مسابقات کسب می کند اما نفر دوم چون نیروی رسمی است به استان معرفی می شود و حق نیروی غیر انتفاعی زیر پا به می شود و به او اجازه رشد داده نمی شود. فیلم معلم غیر انتفاعی در جشنواره برگزیده می شود امممممممممممما چه فایده 😟😟☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️
    • نگین رضوانی IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      استخدام حق مسلم معلم غیرانتفاعی هست.
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      استخدام حق مسلم معلم غیرانتفاعی است معلمانی با سوابق درخشان و تجربه های موفق بهترین گزینه برای جبران کمبود معلم است
    • سمیه IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      ممنون از خانم خلعتبری و ایسکانیوز که درد دل ما رو منتشر کردن امیدوارم مسئولین هم در جهت استخدام ما گامی موثر بردارند
    • ثریا کیانی IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      با سلام فیلم معلم غیر انتفاعی در جشنواره سراسری ایران برگزیده می شود ولی او لایق تقدیر و تشکر نمی دانند چرااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!! چون نیروی آزاد است. تدریسش بهترین کیفیت آموزشی را دارد اما هرگز و هیچ کجا دیده نمی شود آخر چراااااااا اینهمه تبعیض؟؟؟؟!!!!!
    • معصومه رحمانی IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      ممنون خانم خلعتبری ازحمایتی که ازمعلمان غیرانتفاعی کردید حرف دل معلمان غیرانتفاعی رو زدید ماخواهان استخدام بدون شرایط وازمون ماده 28هستیم لطفا تانتیجه نهایی همراه وپشت معلمان غیرانتفاعی باشید.
    • یکی از معلمان مظلوم غیرانتفاعی IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      سلام و عرض ادب واقعا بابت مطالب زیبای شما سپاسگزارم واقعا به شخصه میتونم بگم که من امسال حقوق دریافتی ام حتی از یک فرد منشی در آموزشگاه ها هم کمتر بود تروخدا ی فکری برای ما معلمان بکنید ما هم مثل معلمای دولتی حتی بیشتر از اونا زحمت میکشیم... بخدا من در زمان تحصیلم در مدارس دولتی بودم واقعا معلمان کم کاری میکردند مگر کسانی که به فکر پول خود بودند و دوست داشتند حلال باشه ولی بیشتر آنها فقط به فکر خود بوده و به دروس توجه نداشتند ولی معلمان غیرانتفاعی خوب یادگرفتند که باید با تلاش و خلاقیت قدم در راه تعلیم و تربیت فرزندان کشور خود باشیم‌.. و این حقوق و بیمه آن هم کوتاه مدت، نبود امنیت شغلی ، نگرانی های هر ساله ما را از پا درآورده است..این را بندانید اگر معلمان زحمتکش غیرانتفاعی را استخدام کنید خیلی بهتر خواهد شد نظام آموزشی ما... چون ما خوب یادگرفتیم خلاقیت را در دانش اموز زنده کنیم یاد گرفتیم باید به فکر دانش آموزان باشیم باید تلاش کنیم چون وظیفه داریم.... خواهش میکنم فکری به حال ما کنید
    • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      در حق ما معلمان غیر انتفاعی خیلی ظلم شده و شان ومنزلت ما زیر سوال برده شده مایی که نقش اساسی در تعلیم و تربیت دانش آموزان این سرزمین داریم واقعا حقمون نیست که امنیت شغلی نداشته باشیم بخدا دوره ی برده داری تموم شده
    • بهنام IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      گزارش عالی و واقعی از وضعیت معلمان و کارکنان مدارس غیر انتفاعی درود بر غیرت همکاران و تشکر ویژه از خبرنگار شجاع
    • رضایی IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 1
      از معلمان غیر انتفاعی فقط بیگاری میکشند در صورتی که خیلی بیشتر از معلمان دولتی توانایی تدریس دارند . برای جبران کمبود نیرو باید از معلمان غیرانتفاعی استفاده شود .
    • رضایی IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      لطفا بیشتر درباره حقوق و استخدام معلمان غیرانتفاعی گزارش بنویسید و صدای ما را بشنوید با این کار کمک بزرگی به این گروه حق خورده میکنید .
    • لیلی IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      سلام ،متاسفانه به معلمان غیرانتفاعی اصلا توجهی نمیشه ودرصورت اعتراض توسط موسس کنار گذاشته میشیم به راحتی ،در حد عالی برای شاگردان این مملکت تلاش می‌کنیم ولی وقتی صحبت استخدام ‌‌میشود ،حق استخدام نداریم ،چطور بقیه که اصلا مهارت و سوادی برای تدریس ندارند استخدام می‌شوند ولی منی که سالیان سال تدریس میکنم و نحوه ی تدریسم هرساله از طریق آموزش و پرورش ارزیابی میشود و مورد تشویق سرگروه های درسی ،شهر،استان و کشور میشوم حق استخدام ندارم ،اما فردی که نه تدریس داشته و نه چیزی با اسامی نهضت و خرید خدمات و.. استخدام می‌شوند بدبختانه چون استخدامی نبوده جذب نشدیم و از شرط سنی استخدام هم گذشته ایم
    • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      باعرض سلام وادب واحترام کاش ناله های ما که از سر فرق میباشد پاسخی درشان ما داشته باشد کاش به بودن ها وتلاش ما #فرهنگیان غیرانتفاعی ارج نهند چونانکه به دیگران می نهند دردما پول نیست دردما امتیازوبیمه نیست درد ما دیده نشدن است کاش آزمون در کلاسداری وتدریس برگزار می شد تا مهک میخوردیم واستخدام می شدیم استخدام حق تمام فرهنگیان زحمت کش غیرانتفاعی بدون گلچین میباشد
    • کولیوند IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      با سلام و احترام مامعلمان و کارکنان غیرانتفاعی با تجربه سراسر کشور، خواهان استخدام رسمی در آموزش و پرورش هستیم. با توجه به اینکه از سال ۷۹ تا ۸۹ دانشگاه، فرهنگیان پذیرش نداشت ، به اجبار، در دانشگاه های دیگر درس خواندیم و از طرفی آموزش و پرورش هم ، در این سال ها، آزمون استخدامی نداشت و ما بخاطر علاقه به شغل معلمی، وارد مدارس غیرانتفاعی شدیم..... حالا که کشور عزیزمان با کمبود معلم مواجه شده، و معلمان غیرانتفاعی همگی گزینش شده و ضمن خدمت رفته هستند و زیر نظر بازرسان اداره آموزش و پرورش تدریس میکنند، حق معلمان غیرانتفاعی کارآزموده است که استخدام شوند چرا که ۱۰ سال دانشگاه فرهنگیان به روی ما بسته بوده و این کمبود معلم در سال های اخیر به همین خاطر است. معلمان غیرانتفاعی در کلاس های واقعی ، به دانش آموزان این مرز و بوم درس داده اند و زیر ذره بین مدیر و موسس و خانواده ها بوده اند و قبولی های بالای دانش آموزان غیرانتفاعی در کنکور و تیزهوشان و ... گواه بر عملکرد موفق معلمان غیرانتفاعیست . خواهشمندیم خواسته استخدامی بدون آزمون و شرط سن و رشته معلمان غیرانتفاعی را رسیدگی فرمایید
    • فریبا اورس IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      با سلام وتشکر از خانم خلعتبری من یک معلم عیر انتفاعی با ۶ سال سابقه تدریس وحقوق دریافتی ۴۵۰هزار تومان بدون بیمه وبدون امنیت شغلی وبا مدرک کارشناسی آموزش وپروش ابتدایی با معدل ۱۹ ودارای گزینش و۳۸۰ ساعت ضمن خدمت شمارو به سیدالشهدا ما معلمین مظلوم غیر انتفاعی رو دریابید
    • US ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      با عرض سلام و ادب و احترام خدمت خانم خلعتبری و ایسکانیوز تشکر از گروه خبری که شنونده حرفهای ما معلمین غیر انتفاعی بودن . خواهان استخدام بدون قید و شرط که حق مسلم معلمان غیرانتفاعی است و با تجربه ی آموزشی و کلاس داری و از همه مهمتر رضایت مندی که اولیا از نتیجه کار معلمان دارند به حقی که سالیان سال در حق من و همکارانم ضایع شده برسیم و ان فقط از طریق استخدام رسمی میسر میشود
    • سمیه مزینانی IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      1 0
      من یک معلم غیر انتفاعی هستم که این هفته از صبح تا ظهر رفتم تو یه مدرسه برند بالای تهران بدون هیچ مزدی کارهای مهر بچه ها رو انجام دادم ,حق هیچ گونه اعتراضی هم نداریم مدارس برند تهران واقعا از معلمین غیر انتفاعی بیگاری میکشن
    • فاطمه عبدی IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      0 0
      خواهش میکنم عدالت رو در مدارس غیر انتفاعی اجرا کنیدما در مملکت حکومت اسلامی زندگی میکنیم شان معلم این نیست که میبینیدهر کجا سخن از اضافه شدن حقوقهاست فقط در مورد معلمین استخدامی است به خدا زحمت ما در طول سال کمتر از اونها نیست