فارغ‌التحصیل پسا دکتری واحد شهرکرد داور برتر مجلات علمی شد

براساس گزارش پابلونز در سال گذشته میلادی، نصیر لندی اولین فارغ التحصیل پسا دکتری تغذیه دام دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، در دو ژورنال خارجی به عنوان داور برتر معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، این محقق و پژوهشگر، موفق شد بر اساس گزارش پایگاه اسکوپوس، اچ ایندکس 10 را کسب کند و با توجه به علاقه زیاد به تحقیق و پژوهش حدود 13 سال است که به عنوان مشاور کارخانجات تولید خوراک و مزارع پرورش طیور در استان چهارمحال و بختیاری و استان های مجاور فعالیت دارد.

به گفته ی این پژوهشگر، مجلاتی که در دو ژورنال خارجی منتشر می شوند در زمینه های دامپزشکی، تغذیه دام و فیزیولوژی هستند و از آنجایی که این دو مجله جزو مجلات برتر دنیا محسوب می شوند، داوری در آن ها بسیار سخت است و سعی می کنند داورهایی را انتخاب کنند که مقالات شایسته چاپ در این مجلات را انتخاب و منتشر کنند.

نصیر لندی حدود چهار ماه است که فعالیت خود را به عنوان پژوهشگر دوره پسا دکتری تغذیه دام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد آغاز کرده است و همچنین به مدت 6 سال به عنوان مدرس مدعو مشغول فعالیت علمی و آموزشی در این واحد دانشگاهی است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1101190

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =