سامانه جامع آموزشی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای تغییر کرد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای از تغییر سامانه جامع آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)،‌ محسن جهانشاهی عنوان کرد: در راستای اجرای سیاست‌های «اقتصاد مقاومتی» و تاکید و تحقق یکی از اهداف اصلی دانشگاه که متأسفانه در سال‌های اخیر نارضایتی زیادی برای دانشجویان و کارکنان ایجاد کرده بود، پس از انجام بررسی‌های فنی و برگزاری جلسات متعدد تخصصی با حضور متخصصان فنی و حوزه‌های بهره بردار و با همکاری دانش آموختگان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای از سامانه جامع آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با نام (بوستان) رونمایی شد.

وی ادامه داد: تکنولوژی مورد استفاده در نرم افزار بوستان، net core. است و سهم دانشگاه از فروش آینده آن، ۱۵ درصد است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای افزود: سامانه بوستان دارای زیرسیستم‌های آموزشی، فرهنگی و دانشجویی، و پژوهشی است که زیرسیستم آموزشی آن شامل، برنامه ریزی آموزشی، انتخاب واحد / حذف و اضافه، امتحانات، نمرات، ارزشیابی اساتید، نقل و انتقال، کلاس‌های مجازی، گزارشات سیستمی می‌شود.

وی افزود: زیرسیستم فرهنگی این سامانه شامل ارائه وب سرویس‌های لازم جهت کارتابل فرهنگی دانشجویان، ایجاد بانک اطلاعات شناسنامه ورزشی دانشجویان، مرکز مشاوره و سلامت دانشجویی می‌شود.

جهانشاهی افزود: زیرسیستم دانشجویی سامانه بوستان، شامل، قابلیت ارائه وب سرویس آنلاین به سامانه‌های مورد نیاز، قابلیت دسترسی آنلاین به اطلاعات دانشجویان و تطبیق برنامه هفتگی آموزشی دانشجویان را به صورت برخط با نرم افزار تغذیه و خوابگاه، قابلیت ایجاد زیرسامانه‌های همای رحمت، انتخاب دانشجوی نمونه، کمیسیون موارد خاص است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای افزود زیرسیستم پژوهشی سامانه بوستان همچنین شامل، مقاله‌های پذیرفته شده / چاپ شده در مجلات، گزارش‌های علمی طرح‌های پژوهشی، طرح‌های پژوهشی مصوب با اعتبار سنجی از مراجع علمی مورد پذیرش، انواع گزارش‌های پژوهشی، اطلاعات جامع پژوهشی استاد می‌شود.

وی افزود: از مزایای این سامانه می‌توان به استفاده از فناوری‌های به روز در حوزه تولید نرم افزار، چابکی و کارایی بالا و متناسب بودن این سامانه با ساختار و گستردگی کشوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای اشاره کرد.

جهانشاهی تصریح کرد: با شروع بکار این سامانه، دانشگاه فنی و حرفه‌ای یکی از منتفعین این سامانه جامع در ارائه به دیگر بهره برداران در سراسر کشور خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1101437

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =