رقابت ۲ هزار داوطلب کنکور علوم تجربی و ریاضی در واحد شهرکرد

همزمان با سراسر کشور درآزمون سراسری سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۷۰۰ داوطلب دختر گروه علوم تجربی و ۳۰۰ داوطلب گروه ریاضی در ۸ حوزه امتحانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به مدت دو روز با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، نماینده سازمان سنجش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با اعلام این خبر گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد ، میزبان بیش از ۱۷۰۰ داوطلب در رشته علوم تجربی است که تعداد کل داوطلبان آزمون سراسری امسال در استان چهارمحال و بختیاری حدود ۲۲ هزار داوطلب است که در حوزه های منتخب سازمان سنجش در حال رقابت با یکدیگر هستند.

پژمان فاضلی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به عنوان واحد منتخب، میزبان داوطلبان آزمون سراسری علوم ریاضی و علوم تجربی در روزهای پنج شنبه و جمعه بود، تا این رقابت سنگین و سرسخت به نحو احسن اجرا شود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در برابر بیماری کرونا بیان کرد: با همکاری تمام دستگاه های اجرایی زیربط از جمله وزارت بهداشت و مراجع نظارتی و با رعایت تمام تمهیداتی که از سوی سازمان سنجش برای این کار معین شده بود، با فاصله گذاری صندلی های داوطلبان که بیش از ۱.۸ متر است و رعایت اصول بهداشتی در خصوص ماسک و دستکش و لوازم بهداشتی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در زمینه تحویل دفترچه، این آزمون به نحو احسن برگزار شد.

فاضلی یادآور شد: صبح امروز بازدیدهایی توسط نمایندگان وزارت بهداشت از ۷حوزه امتحانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد انجام شد و نتیجه ارزیابی مورد تایید مسئولان قرار گرفت.

کد خبر: 1101531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =