نظرسنجی مجازی کنکور علوم تجربی آغاز شد

نظرسنجی مجازی از داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی با پایان یافتن سومین روز کنکور سراسری ۱۴۰۰ در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛ سومین نوبت از کنکور سراسری ۱۴۰۰ در گروه آزمایشی علوم تجربی، پیش از ظهر امروز جمعه ۱۱ تیرماه پایان یافت.

سازمان سنجش آموزش کشور نظرسنجی از این آزمون را برای داوطلبان عادی و داوطلبان کم توان در درگاه الکترونیکی خود به نشانی www.sanjesh.org آغاز کرد.

این سازمان در جهت بهبود و ارتقای کیفی حوزه های برگزاری آزمون، نیاز به نظرات داوطلبان به عنوان معتبرترین منبع دریافت داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزه ها دارد.

داوطلبان با وارد کردن شماره پرونده و شماره داوطلبی می توانند در این نظرسنجی شرکت کنند.

همچنین کلید اولیه سوالات کنکور سراسری در همه گروه های آزمایشی روز دوشنبه ۱۴ تیرماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

تعداد متقاضیان کنکور پرداوطلب علوم تجربی، ۵۵۴ هزار و ۸۶۰ نفر است.

کنکور سراسری ۱۴۰۰ تعداد یک میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۱۸ داوطلب دارد که در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان های خارجی به رقابت می پردازند. آزمون سراسری گروه آزمایشی هنر روز چهارشنبه ۹ تیرماه و کنکور گروه های آزمایشی علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه برگزار شد.

این آزمون تا روز شنبه ۱۲ تیرماه با رقابت داوطلبان گروه آزمایشی زبان های خارجی در ۴۱۴ شهرستان و سه هزار و ۵۲۲ حوزه امتحانی ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1101544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =