گرامیداشتِ یاد شهدای حمله ناو آمریکایی به هواپیمای ایران

12 تیرماه سالروز حمله موشکی آمریکا به هواپیمای 655 جمهوری اسلامی ایران است که تمام مسافرین و خدمه این پرواز ناتمام جان خود را از دست داده و به درجه شهادت رسیدند.

به گزارش ایسکانیوز، در مراسمی با حضور جمعی از دانشگاهیان، ورزشکاران و کارکنان نیروهای مسلح بر روی آب های نیلگون خلیج همیشه فارس و بر روی عرشه شناور دریایی، یاد و خاطره شهدای سقوط پرواز 655 کشورمان در اثر حمله موشکی ناو آمریکایی گرامی داشته شد.

باقر گرگین معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در این برنامه فرهنگی با گرامیداشت یاد جانباختگان این حادثه تلخ گفت: این فاجعه انسانی ضد حقوق بشری، نشان از حریت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و آزادگی خواهی هموطنانمان در مقابل چهره ددمنشانه و خونخوار آمریکا دارد.

گرگین با محکوم کردن این اقدام ضد بشری تصریح کرد: آمریکا این شیطان بزرگ نه تنها به خاطر گرفتن حق حیات از زنان، کودکان و افراد غیرنظامی عذر خواهی نکرد بلکه با اعطای نشان لیاقت به عاملان این اقدام، نشان داد این حمله وحشیانه مورد حمایت هیئت حاکمه و کاخ سفید است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر  ادامه داد: آمریکا در این جنایت هولناک نشان داد هیچ حد و مرزی برای اقدام های خود نمی شناسد و ابایی از کشتن زنان و کودکان نداشته و از هیچ اقدامی فروگذار نیست و حقوق بشر تا آنجایی ارزشمند است که برای رسیدن به اهداف و منافعش باشد.

در این برنامه که با همکاری فرماندهی دریابانی و مرزبانی استان بوشهر و هیئت و کمیته داوران تکواندو و پایگاه مقاومت شهدای کارمندی واحد بوشهر برگزار شد، با اهدا لوح از رشادت های دلیرمردان مرزبانی و دریابانی در پاسداشت از مرزهای آبی کشور تقدیر شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1101631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =