جنایت هولناک آمریکا در حمله به هواپیمای مسافری ایران هرگز فراموش نمی‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بستک با اشاره به سالروز حمله ددمنشانه ناو آمریکایی وینسنس به هواپیمای مسافری ایرباس ایران گفت: این سند ننگ آمریکا در خلیج فارس هیچگاه از صفحه تاریخ زدوده و فراموش نخواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، عیانه دلاکی در جمع برخی از بازماندگان شهدای  ایرباس که به مناسبت ۱۲ تیرماه، سالگرد شهادت مسافران  پرواز شماره ۶۵۵ خط هوایی جمهوری اسلامی ایران،  در واحد بستک سخن می گفت،  با محکوم  نمودن اقدام ناجوانمردانه و رذل آمریکای جنایت کار، افزود: تاریخ سند خوبی است بر مظلومیت ملت بزرگ ایران که در هشت سال دفاع مقدس، جانانه با تمام کشورهای ابرقدرت و ایادی آنان در منطقه جنگیدیم و پیروزمندانه پرچم افتخار را به دست جوانان غیور ایران اسلامی بر سر زمین اشغال شده وطن، به نشانه پیروزی  به اهتزاز در آوردیم.

وی یادآوری کرد: خون شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس آنچنان شجره طیبه انقلاب را با صلابت و پرقدرت ساخت که امروز، ایران مستقل در زمینه های علمی، پژوهشی، نظامی و... در جهان می درخشد و ماوایی برای کشورهای مظلوم جهان شده است.

عبدالرزاق کارگزار یکی از شخصیت های حاضر در این جلسه بود که در سال 67، چهار فرزند و همسرش در این جنایت هولناک به درجه رفیع شهادت رسیدند گفت: خون این عزیزان بیگناه دامن دولتمردان آمریکا را خواهد گرفت و بابت این جنایت باید در مقابل بارگاه الهی تقاص و جواب پس بدهند.

این شخصیت انقلابی، که به پاس یادبود و گرامی داشت شهدای خود یک مرکز آموزشی را با هزینه خود ساخته و تقدیم دانشگاه آزاد بستک کرده است، روایت‌هایی از آن روزهای تلخ را بازخوانی نمود و تصریح کرد: با وجود گذشت چندین سال از آن جنایت هولناک، همچنان داغ این حادثه و از دست دادن عزیزانشان توسط ارتش آمریکا برایشان تازه است.

در این نشست که رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جناح و تنی چند از بازماندگان شهدای این واقعه حضور داشتند روایت ها و خاطراتی از فرزندان و نزدیکان خود روایت کردند و در پایان با اهدا لوح سپاس از این بازماندگان شهدای ایرباس، به پاس مقاومت، صلابت و ایستادگی تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1101679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =