سرشبکه توزیع مواد مخدر در شهریار شناسایی شد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: با دریافت اخبار و اطلاعاتی در خصوص فعالیت باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در غرب استان تهران و همکاری آن‌ها با سرشبکه‌های باند توزیع مواد مخدر در استان‌های شرقی کشور، اخبار و اطلاعاتی از انتقال محموله بزرگ مواد مخدر به شهرستان شهریار بدست آمد.

وی افزود: با شناسایی اعضای باند، خودروی آن‌ها و مسیر حمل مواد مخدر، عملیات تعقیب و مراقبت از آن‌ها آغاز شد تا اینکه بامداد امروز، خودروی نیسان حامل مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شهریار در عملیاتی ویژه از سوی پلیس، مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی، یک تن و ۷۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل مرفین، شیشه و تریاک کشف و سه قاچاقچی این باند بزرگ که قصد داشتند این محموله را از ایران به کشورهای غربی منتقل کنند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: در این عملیات پلیس، یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی نیسان متعلق به قاچاقچیان توقیف و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار ظهیری در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1101723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =