سریال پربازیگر روزگار جوانی به آنتن نزدیک شد

سریال تلویزیونی "روزگارجوانی۲" روزهای پایانی تصویربرداری‌اش را در تهران می‌گذراند و قرار است با پیوستن بازیگران جدید راهی رضوان‌شهر بشود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، مجموعه تلویزیونی روزگار جوانی که این روزها در حال تصویربرداری است در لوکیشن‌های جدید، مراحل  پایانی ضبط خود را سپری می‌کند. تاکنون بیش از 85 درصد از این سریال ضبط شده است و تا 20 تیرماه همه سکانس‌های تهران به پایان خواهد رسید.

سپهر محمدی تهیه‌کننده این سریال پربازیگر از تصویربرداری سه قسمت پایانی در رضوان شهر خبر داد و تأکید کرد: بعد از تصویربرداری سکانس‌های پایانی در تهران راهی رضوان‌شهر خواهیم شد و سه قسمت پایانی آنجا فیلمبرداری می‌شود. 15 روز هم گروه در آن لوکیشن‌ها مشغول کار خواهند شد تا سریال برای آنتن شبکه پنج سیما آماده شود. 

وی درباره زمان پخش احتمالی سریال از شبکه پنج سیما،‌گفت: ان‌شاءالله مشکلی پیش نیاید سریال "روزگار جوانی2" اواخر مردادماه و یا اوایل شهریورماه روی آنتن خواهد رفت. 

تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی همچنین تأکید کرد که در کنار بازیگرانی همچون بیوک میرزایی، آریا توسلی، سعید زارعی، سینا کرمی، امیر مسعود واعظ و عیسی حسینی، رسول نجفیان، زهرا داود نژاد، لاله صبوری، سیاوش چراغی‌پور، محمودرضا قدیریان، سولماز حصاری و فرشته آلوسی، بازیگران جدیدی مثل خسرو احمدی، الهام طهموری و سیامک حلمی هم به گروه اضافه شده‌اند. 

تولید مجموعه تلویزیونی روزگار جوانی در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما به تهیه‌کنندگی سپهر محمدی و کارگردانی اصغر توسلی از بهمن‌ماه 1399 شروع شده و قرار است در 30 قسمت روی آنتن برود.  

لوکیشن‌های جدید این مجموعه عبارتند از قهوه‌خانه بین راهی، شرکت، اتاق ملاقات زندان، مسجد و خیریه، تصادف بین جاده‌ای، آتش‌سوزی مینی بوس و ... که پس از ضبط سکانس‌های موردنظر عوامل این مجموعه برای ضبط بخش‌های پایانی راهی شمال کشور خواهند شد.

محسن توکلی 15 قسمت این سریال را تدوین اولیه کرده است و همزمان با ضبط ادامه این مجموعه، قسمت‌های بعدی را نیز روی میز تدوین خواهد برد.

فصل اول "روزگار جوانی" سال 1377 به تهیه‌کنندگی اصغر توسلی، کارگردانی شاپور قریب و اصغر توسلی و نویسندگی اصغر فرهادی روی آنتن شبکه پنج رفت. همچنین فصل دوم این مجموعه در سال 1378 به تهیه‌کنندگی و کارگردانی اصغر توسلی و نویسندگی علی‌اکبر محلوجیان و فرهاد نقدعلی برای این شبکه تولید شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1101776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =