فرهنگ توسط فضای مجازی اداره می‌شود/ وزیر ارشاد خدمت‌گزار قشر فرهنگی باشد

ندا ملکی معتقد است که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی زمانی کارآمد است که سرعت عمل بالایی داشته باشد و بتواند فضای مجازی را به خوبی مدیریت کند.

ندا ملکی، مجری رسانه ملی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری ایسکانیوز در خصوص کابینه و دولت کارآمد اظهار داشت: امروزه تغییرات فرهنگی در دنیا در تمام زمینه ها به صورت سریع و پیچیده در حال انجام است اما متاسفانه در حال حاضر فرهنگ در کشور ما توسط فضای مجازی و عناصری نامعلوم اداره می‌شود که بسیار جای تاسف دارد.

ملکی خاطرنشان کرد: دوران مدیریت یک وزیر کارآمد در عرصه‌های فرهنگی و هنری و در کنار آن اقدامات تاسیسی، نظام بخش و خلاقانه در این حوزه، باید او را به مدیری توانمند، کاربلد و مورد وثوق و احترام اصحاب فرهنگ و هنر بدل کند.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در تبلیغات انتخاباتی خود همواره بر به کارگیری نیروهای جوان و فعال تاکید داشت، بیان کرد: باید وزیری که انتخاب می‌شود هم جوان و و کارآمد باشند و هم سرعت عمل بسیار بالایی برای مقابله با بحران‌های جامعه داشته باشد.

این مجری رسانه ملکی تاکید کرد: ما امروز به مدیری نیاز داریم که در عین حالی که سرعت عمل بالایی دارد، با برنامه عمل کند و این گونه نباشد که یک اتفاق ضدفرهنگی بیفتد و بعد از آن به دنبال راهکار برای رفع آن باشد، بلکه از ابتدای قبول مسئولیت برنامه‌ای کامل و جامع داشته باشند.

ملکی تشریح کرد: مردمی بودن وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یعنی خدمتگزار قشر فرهنگی و عناصر فرهنگ و هنر کشور باشد. دیدارها، سرزدن‌های با برنامه و ناگهانی، شفاف بودن، رعایت کرامت اهل فرهنگ و هنر ضوابط مردمی بودن در حیطه فرهنگ و هنر است، وزیر فرهنگی که فقط در مراسم رسمی و جشنواره‌ها شرکت می‌کند، وزیر مردمی نیست یا وزیری که نمی‌داند در فروشگاه‌ها و استودیوها و سینماها چه می‌گذرد وزیر مردمی نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1101826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رادین IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      2 0
      ایشون درست گفتند در این دولت وزیر فرهنگ و ارشاد ما فضای مجازی بوده، یعنی فضای مجازی بیشتر از وزیر، فرهنگ سازی کرده