استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه برای نهادینه کردن فرهنگ بسیجی

جلسه اعضای شورای بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حضور اصغر کشت کار، سرپرست این دانشگاه و با رعایت پروتکل های بهداشتی در دفتر ریاست برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، در این جلسه، اصغر کشت کار در سخنانی با اشاره به اهداف بسیج بر ادامه خط مشی تفکر بسیجی در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تاکید کرد و گفت: اعضای شورای بسیج کارکنان دانشگاه باید با استفاده از ظرفیت های موجود در دانشگاه در حوزه های مختلف، نسبت به ایجاد بسترهای لازم، برای استفاده کارکنان و خانواده های آنان از این امکانات، تلاش بیشتری کنند و همه مدیران دانشگاه نیز موظف هستند تا در کنار نهاد مقدس بسیج همکاری لازم را در این راستا داشته باشند.

وی افزود: خوشبختانه همه حوزه های دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بر حمایت معنوی و قلبی از تفکر بسیجی تاکید و ممارست داشته و دارند.

سرپرست دانشگاه یادآور شد: بسیج کارکنان باید عمل گرا تر و بسیجی گونه کارکند و بیشتر به دنبال نتیجه باشد و در جهت گسترش فرهنگ بسیجی از همه امکانات آموزشی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه استفاده لازم را ببرد.

 کشت کار در ادامه خاطرنشان کرد: شورای بسیج کارکنان می‌تواند با هم فکری و ارائه پیشنهادات و مشارکت جمعی، مسئولان دانشگاه را در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای یاری کند.

وی در پایان گفت: این شورا می‌تواند در ایجاد و گسترش تعاونی‌های مصرف، مسکن، صندوق پس انداز و فعالیت‌هایی که منجر به رفاه حال کارکنان می‌شود، مسئولان دانشگاه را حمایت کند.

در این جلسه، اعضای شورای بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز، به بیان نظرات، پیشنهادات و دغدغه‌های خود در جهت نهادینه کردن و گسترش فرهنگ بسیجی و رفاه حال بیشتر کارکنان پرداختند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1101864

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =