محاکمه نتانیاهو برای سومین بار به تعویق افتاد

دادگاه رسیدگی به پرونده‌های نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل اختلافات بین دادستان و وکلای او، برای سومین بار به تعویق افتاد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز به نقل از جروزالم پست، دادگاه قدس اشغالی روز دوشنبه از تأخیر  یک هفتگی در برگزاری دادگاه رسیدگی به فساد اقتصادی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی، خبر داد. این دادگاه پیش تر نیز ۲ بار به تعویق افتاده بود.

این دادگاه از ۱۶ ژوئن متوقف شده بود. این دادگاه قرار بود در ۵ و ۱۲ ژوئیه برگزار شود که با تعویق مجدد آن، جلسه دادگاه به ۱۹ ژوئیه منتقل شد.

این تصمیم دادگاه بدین معنی است که پرونده تا ماه اکتبر به طور جدی در جریان  قرار نخواهد گرفت. زیرا تعطیلات تابستانی دادگاه از ۲۱ ژوئیه تا یک سپتامبر ادامه دارد و بسیاری از جلسات دادگاه در ماه سپتامبر به دلیل تعطیلات پاییزی لغو می‌شود.

گفته می‌شود علت این تاخیرها اختلاف بین دادستانی و وکیل مدافع نتانیاهو در مورد نحوه رسیدگی به اسناد جدیدی است که از طریق تلفن همراه ایلان یشوا، مدیر عامل سابق والا به دادگاه اضافه شده است.

پیش از این، دادستانی و وکلای نتانیاهو در ماه آوریل، مه و ژوئن زمان زیادی را  بر سر اسناد و مدارک گسترده‌ای درخصوص پرونده ۴۰۰۰ صرف کرده بودند.

دادستانی اعتقاد دارد که نتانیاهو از قدرت خود برای بهبود پوشش رسانه‌ای سوءاستفاده کرده بود.

نتانیاهو در سه پرونده فساد مالی به پرداخت رشوه، کلاهبرداری و سوء استفاده از اعتماد عمومی متهم است.

سال گذشته دادستان رژیم صهیونیستی رسماً علیه نتانیاهو اعلام جرم و او را به فساد مالی، تقلب و سوء استفاده از اعتماد عمومی متهم کرد. این نخستین بار است که علیه یک نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام جرم می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1101900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =