مسئولیت پذیری دانشگاه آزاد اسلامی در برابر جامعه، قابل تقدیر است

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با اشاره به نگاه بنیادی این دانشگاه به مشکلات و معضلات جامعه گفت: توسعه مسئولیت پذیری این دانشگاه در قبال مردم جامعه از کارهای شایسته ای است که دانشگاه به آن ورود کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، محمود صباحی زاده درحاشیه بازدید خود از روند برگزاری  کارگاه  تابستانه دفتر مشاوره دانشگاه که ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود، عنوان کرد: کارگاه تابستانه با هدف توانمند سازی، استعداد یابی و ایجاد شور و نشاط کودکان در واحد بندرعباس راه اندازی شده و در حول محور علم افزایی، تربیت، تعلیم و سرگرمی خلاقانه  در حال برگزاری است.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه آموزش رفتارهای صحیح اجتماعی و مهارت‌های زندگی به کودکان و نوجوانان و آگاه‌سازی کامل خانواده‌ها از نیازهای عاطفی، آموزشی و تحصیلی آنان از دغدغه های خانواده هاست افزود:کارگاه نقاشی خلاق در کنر آموزش مهارت های زندگی ویژه کودکان بین 5 تا 12 سال از جمله دوره های تخصصی  تابستان سال جاری است که بیا حضور اساتید روانشناسی در حال ارائه و اجراست.

صباحی زاده،  بکارگیری استادان مجرب، برگزاری دوره ها در فضای با نشاط و مناسب، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، رعایت شیوه نامه های بهداشتی را از جمله نکات مهمی دانست که در راستای سلامتی حاضران  مورد تاکید قرار گرفته و همه موظف به رعایت آن هستند.

معاون فرهنگی این واحد دانشگاهی، حرکت های انفرادی برای رسیدن به اهداف بزرگ را نا صواب خواند و  آرزوی امیدواری کرد: با توسعه و برگزاری این گونه کلاس ها، شاهد روند رو به رشد کارهای تیمی و گروهی در کودکان و نوجوانان باشیم و بتوانیم با دادن آموزش های لازم آنان را برای حرکت های بزرگ تیمی و گروهی آماده سازیم.

کد خبر: 1102172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =