کنعانی زادگان چهار کارته بود؟

شب گذشته در یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ برتر فولاد خوزستان به مصاف پرسپولیس رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مینا حسینی؛ فولاد در حالی به مصاف پرسپولیس رفت که می توانست با پیروزی مقابل این تیم جنگ خود را برای سهمیه از سر بگیرد. پرسپولیس برای پیروزی پا به میدان گذاشت تا به نوعی قهرمانی خود را تثبیت کند. این بازی با حواشی بسیار زیاد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نکته‌ای که در این میان حائز اهمیت است این است که به نظر می‌رسد یکی از بازیکنان پرسپولیس غیرقانونی به زمین بازی رفته است.

کنعانی زادگان چهار کارته بود؟
پس از پیگیری‌های خبرنگار ایسکانیوز مشخص شد که حسین کنعانی زادگان ۴ کارت دریافت کرده است که آخرین کارت زرد او متعلق به بازی هفته گذشته پرسپولیس مقابل گل‌گهر است.

کنعانی زادگان چه زمانی کارت زرد دریافت کرد؟
در دقیقه ۴۰ بازی پرسپولیس و نساجی حسین کنعانی زادگان توسط داور با کارت زرد جریمه شد. کنعانی زادگان دومین کارت زرد خود را در دیدار استقلال و پرسپولیس در دقیقه ۷۶ دریافت کرد.
کنعانی زادگان در دیدار با فولاد نیز در دقیقه ۶۲ . کارت زرد دریافت کرد و آخرین کارت زرد را در دقیقه ۶۲ مقابل گل‌گهر دریافت کرد.

ابهام یک مسئله!
سایت‌های ورزشی پیش از دیدار پرسپولیس و فولاد نوشته بودند که در حالی که این مدافع پیش تر چهار کارته شده بود و به همین بهانه در بازی با آلومینیوم به میدان نیامد. این اولین اخطار او بعد از بازی با آلومینیوم بشمار می‌رود و با دریافت دو کارت زرد دیگر از همراهی تیم در یک مسابقه محروم خواهد شد. در لیگ برتر بازیکن ابتدا با دریافت چهار کارت زرد یک جلسه محروم می شود و سپس، دریافت سه کارت یک جلسه محرومیت برای بازیکن را به همراه خواهد داشت.

فولاد شکایت کرد!
ساعتی پیش اینستاگرام رسمی باشگاه فولاد اعلام کرد که از باشگاه پرسپولیس به دلیل استفاده از بازیکن ۴ کارت و محروم شکایت کرده است. طبق شنیده‌های خبرنگار ایسکانیوز به نظر می‌رسد که باشگاه فولاد از طریق کانالی توانسته است مدارکی را به دست آورد که ثابت می کند محمد حسین کنعانی زادگان ۴ کارته است.

کنعانی زادگان چهار کارته بود؟

سه امتیاز سرنوشت ساز!
در صورتی که فولاد بتواند ثابت کند که پرسپولیس از بازیکن محروم استفاده کرده است طبق قانون بازی سه هیچ به نفع فولاد می‌شود و این می‌تواند تیم آنها را دوباره به کورس کسب سهمیه آسیایی برگرداند. از طرفی اگر تخلف باشگاه پرسپولیس مشخص شود با کسر امتیاز از این تیم فاصله آنها با سپاهان برای درصد قرارگرفتن و قهرمانی کمتر می‌شود و این می‌تواند برای پرسپولیس دردسرساز شود.

چه کسی مقصر است؟
اگر تخلف باشگاه پرسپولیس با مدارک فولاد خوزستان مبنی بر چهار کارته بودن حسین کنعانی زادگان ثابت شود این سوال پیش می‌آید که در باشگاه پرسپولیس هیچ کس حضور ندارد که مسئول بررسی کارت‌های زرد بازیکنان باشد؟

نتیجه چه خواهد شد؟
نتیجه گیری این موضوع دو بعد دارد.
بعد اول: باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم توجه به کارت زرد به بازیکنان و استفاده از بازیکن محروم به کسر امتیاز محکوم خواهد شد و موقعیت قهرمانی آنها را در خطر قرار خواهد داد.
بعد دوم: باشگاه فولاد خوزستان با مدارک ناکافی و اطلاعات غلط، نتواند ثابت کند که پرسپولیس از بازیکن محروم استفاده کرده است.
همانطور که در بالا اشاره کردیم طبق گفته اکثر خبرگزاری‌ها، محمد حسین کنعانی زادگان چهار کارته نیست اما به نظر نمی‌رسد که سعید آذری، مدیرعامل فولاد، بدون داشتن مدارک کافی شکایت کرده باشد باید منتظر ماند و دید نتیجه شکایت فولاد از پرسپولیس چه خواهد شد و چه سرنوشتی برای آنها رقم خواهد خورد؟

انتهای پیام/

کد خبر: 1102192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حسین عسگری IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      1 0
      دمت گرم اولد انگلیش
    • حسرت آسیایی IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      6 1
      قطعا بابامسعود و کل دولت تمام تلاشش رو واسه سوگلی حکومت انجام میده که یوقت خدایی نکرده آب تو دل پیروزی چی ها تکون نخوره