مهلت تخلیه خوابگاه‌های دانشگاه الزهرا (س) اعلام شد

معاونت دانشجویی دانشگاه الزهرا (س) مهلت تخلیه خوابگاه‌های این دانشگاه را برای اسکان تابستان و تعمیر و تجهیز اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، معاونت دانشجویی دانشگاه الزهرا (س) در اطلاعیه‌ای شرایط و زمان اسکان تابستانی و مهلت تخلیه خوابگاه‌های این دانشگاه را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها برای ایام تابستان از ۲۶ تیرماه آغاز می‌شود و دانشجویانی که زمان اسکان آن‌ها به پایان رسیده از ورود آن‌ها به خوابگاه ممانعت خواهد شد.

لازم به ذکر است،   مجوز حضور دانشجویان ساکن در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ صرفا تا تاریخ ۲۶ تیرماه معتبر می‌با شد پس از آن ضروری ا ست دانشجویان متقاضس بر اساس شرایط پذیرش فرایند ثبت نام و درخواست خوابگاه را مجددا طی نموده ویا درصورت نداشتن شرایط اسکان نسبت به تخلیه اتاق و خروج از خوابگاه اقدام نمایند. در صورت عدم انجام فرایند پذیرش از طریق سامانه گل ستان و سامانه سماد ویا نداشتن شرایط سکونت کارت تردد دانشجویان در تاریخ ۲۶ تیرماه غیر فعال می‌شود.

شایان ذکر است تمامی شرایط تعریف شده و مراحل اسکان در خوابگاه ویژه شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا بوده است و امکان هرگونه تغییر در این شرایط وجود دارد و دانشگاه تابع کلیه قوانین و مقررات ستاد ملی کرونا خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1102271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =