تجلیل از فرزند شهید هواپیمایی ایرباس

در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس از فریده عامری سیاهویی فرزند شهید اسحق عامری سیاهویی از شهدای هواپیمایی ایرباس در سال 1367 تجلیل شد.

رئیس دانشگاه آزراد اسلامی استان هرمزگان در این جلسه با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هواپیمایی ایرباس گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس همه گونه ناجوانمردی، زبونی و ذلت از کشورهای استعمارگر و زورگویی غربی دیدیم و شنیدیم که ، ساقط کردن هواپیمای مسافر بری یکی از هزاران جنایتی بود که از روی کشور مدعی حقوق بشر (آمریکا)، پرده برداشته شد.

احسان کامرانی، شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان را سرمایه های ذیقیمت این کشور خواند که مردانه پا به میدان مبارزه گذاردند و در آن شرایط سخت با دست خالی  و سلاح ایمان به جنگ توپ، تانک و هزاران سلاح جنگی دشمن رفتند.

وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس، تمام کشورهای غرب و شرق در پشت رزیم بعثی عراق قرار گرفتند تا ریشه اسلام ناب محمدی را در منطقه بخشکانند ولی به یمن و پشتیبانی خداوند قادر و متعال و مقاومت رزمندگان اسلام ، همه آنان در این مبارزه ی نابرابر خون علیه شمشیر ، تسلیم اقتدار و خون شهدای ایران زمین شدند.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هواپیمای مسافربری ایرباس، گفت: به شهادت رساندن مسافران بی دفاع این پرواز و دادن لوح افتخار به فرمانده ناو وینسنس بیانگر اوج زبونی و پایمال کردن حقوق بشر توسط عمال جهانخوار آمریکایی است.

کامرانی یادآوری کرد: نباید فراموش کنیم که کشورهای غربی که دم از حقوق بشر می زنند هرجایی منافع خود را بیابند ناقض ترین و ستمگرترین کشورها در پایمالی حقوق بشر هستند.

وی با قدردانی از فرزند شهید اسحق عامری سیاهویی از سرنشینان هواپیمایی ایرباس در سال 67، یاد همه شهدای جنگ تحمیلی را گرامی داشت و با اهدا لوح سپاس از فریده عامری سیاهویی فرزند این شهید سرافراز به پاس تحمل ناملایمات زندگی و ایستادن در مسیر آرمان های امام و انقلاب قدردانی کرد.

کد خبر: 1102304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =