برگزاری امتحان مجدد در صورت قطعی برق

معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: در صورت قطعی برق اساتید موظف به گرفتن امتحان مجدد از دانشجویان هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، حسینی معاون آموزش دانشگاه تهران با بیان این مطلب که امتحانات دانشجویان دانشگاه تهران در حال برگزاری است و تا روز چهارشنبه هفته آینده ادامه دارد، اظهار کرد: ما خوشبختانه قطعی برق در دانشگاه و یا اختلال در هنگام برگزاری امتحانات نداشتیم و هیچ برنامه امتحانی تاکنون لغو نشده است. اما دانشجویان اعلام کرده‌اند زمان برگزاری برخی از امتحانات به دلیل قطعی برق دچار مشکل شده‌اند.

معاون آموزشی دانشگاه تهران افزود: ما در بخشنامه‌ای خطاب به اساتید دانشگاه اعلام کرده‌ایم در صورتی که دانشجویان به دلیل قطعی برق با مشکل رو به رو شدند، باید امتحان مجدد از دانشجو گرفته شود.

حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای ترم تحصیلی به همه اعضای هیات علمی تاکید کردیم، ارزیابی از دانشجویان را صرفاً به انتهای ترم منتقل نکنند و باید ارزیابی مستمر در طول ترم داشته باشند؛ به همین دلیل بخش قابل توجه نمرات به ارزیابی مستمر در طول ترم اختصاص پیدا کرده است.

وی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه آیا ستاد کرونا لیست اساتید و دانشجویان را برای واکسینه کردن آنها از دانشگاه گرفته است، گفت: تا جایی که بنده اطلاع دارم هنوز لیستی از ما نخواسته‌اند. اما ستاد کرونا به ما اعلام کرده است اساتید و کارمندان دانشگاه و بخشی از دانشجویان در تابستان واکسینه خواهند شد اما اینکه در چه زمانی و چه میزان از دانشجویان اطلاع دقیقی نداریم.

وی افزود: درخواست مسئولان دانشگاه‌های بزرگ در جلسات مرتبط با موضوع واکسیناسیون، این بوده است که حداقل تمهیداتی اندیشیده شود که دانشجویان تحصیلات تکمیلی در آغاز سال تحصیلی در دانشگاه حضور یابند.

معاون آموزشی دانشگاه تهران افزود: بخش قابل توجهی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی با گذشت ۳ نیم‌سال هنوز دانشگاه را ندیده‌اند و این روند اصلاً خوب نیست.

حسینی با بیان این مطلب که واکسیناسیون دانشجویان نیمه حضوری می‌تواند مانند دانشجویان پیام نور با کمی تاخیر انجام شود، گفت: دانشگاه‌ها تقاضایشان شفاف است و امیدواریم واکسینه کردن دانشجویان تحصیلات تکمیلی هرچه سریع‌تر اتفاق بیفتد.

وی در ادامه تصریح کرد: ما حداقل باید برای مهرماه ۱۴۰۰ شرایطی را فراهم کنیم که دانشجویانی که پایان نامه و کارهای عملی و آزمایشگاهی دارند در دانشگاه حضور پیدا کنند.‌

کد خبر: 1102341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =