دیدار رئیس جمهور منتخب با آیت‌الله سبحانی/ رئیسی: وضعیت کنونی را با استفاده از توان داخلی تغییر می‌دهیم

رئیس جمهور منتخب در دیدار با آیت‌الله سبحانی گفت: تلاش خواهیم کرد وضعیت موجود را با باور به توان جوانان و نخبگان به نفع مردم تغییر دهیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دفتر رئیس جمهور منتخب، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی امروز جمعه در دیدار با آیت‌الله سبحانی در قم با قدردانی از مواضع و بیانات راهگشای ایشان در دعوت مردم به حضور در انتخابات، اهتمام دولت به استفاده از نظرات و رهنمودهای مراجع تقلید و نخبگان کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: دولت خود را در خط مقدم رفع مشکلات مردم و ایجاد گشایش در زندگی مردم می‌داند و تلاش می‌کند با جلب اعتماد مردم و استفاده از نظرات نخبگان در مسیر رفع مشکلات گام‌های مؤثر بردارد.

حجت‌الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: به رغم همه مشکلات و کاستی‌هایی که امروز در عرصه‌های مختلف وجود دارد به ظرفیت‌های کشور و توان جوانان و نخبگان باور دارم و تلاش خواهیم کرد وضعیت موجود را به نفع مردم تغییر دهیم.

دکتر رئیسی با بیان اینکه مردم نسبت به رفع مشکلات و کاستی‌های موجود به دولت مردمی امید بسته‌اند اظهار داشت: علیرغم همه مشکلات و سختی‌ها، چشم‌انداز آینده را روشن می‌دانم و عمیقاً باور دارم که اصلاح روند موجود امکانپذیر است.

آیت‌الله جعفر سبحانی نیز در این دیدار ضمن تبریک به حجت‌الاسلام رئیسی، اقدام رئیس جمهور منتخب در نظرخواهی از اقشار و گروه‌های مختلف را بسیار ارزشمند توصیف کرد و اظهار داشت: بی تردید این اقدام پسندیده و مجموع نظرات می‌تواند در رفع مشکلات مؤثر باشد.

این مرجع تقلید در ادامه فعال کردن تولید داخل و رفع موانع در کنار جذب سرمایه خارجی را در غلبه بر مشکلات اقتصادی مؤثر دانست و گفت: امروز باید از همه ظرفیت‌های موجود برای اصلاح و بهبود وضعیت اقتصادی مردم و تولیدکنندگان استفاده کرد.

کد خبر: 1102389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =