20 تیر؛ آخرین مهلت ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر

مهلت ثبت درخواست نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر فردا 20 تیرماه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مهلت ثبت درخواست نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر از 20 خرداد ماه آغاز شده و فردا 20 تیرماه به پایان می‌رسد. به همین منظور دانشجویان شاهد و ایثارگری واجد شرایط مقطع کارشناسی ورودی 99 و ماقبل آن که قصد تغییر محل دانشگاهی خود را داشته باشند تا فردا مهلت دارند درخواست خود را در سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ثبت کنند.

شرایط ثبت‌نام

متقاضیان ثبت درخواست باید حداقل نمره لازم در هر رشته و مقطع را کسب کنند. حداقل نمره کل تراز در هر رشته، مقطع و گروه آزمایشی به صورت سالانه و از سوی اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر تعیین می‌شود.

ثبت درخواست انتقالی برای دانشجویان ورودی سال‌های گذشته در صورت تکمیل نشدن ظرفیت دانشگاه با دانشجویان جدیدالورود ممکن خواهد بود. 

امکان درخواست نقل و انتقال و میهمانی برای همسر و فرزندان جانبازان 25 الی 49 درصد فراهم شده اما در صورت عدم تکمیل ظرفیت سهمیه انتقال با داوطلبان دارای اولویت بیشتر خواهد بود.

شرایط ثبت درخواست دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته در موارد خاص فراهم شده است، این درخواست باید مورد تایید ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر باشد. احتمال انتقالی دائم برای دانشجویانی که پس از میهمانی طی یک یا دو نیمسال تحصیلی مشروط نشوند نیز وجود دارد. 

 پرداخت هرگونه هزینه و دریافت وجه از دانشجویان مبنی بر شهریه ثابت، هزینه نقل و انتقال و… ممنوع است. دانشجویان باید به طور موقت در دانشگاه مقصد ثبت‌نام کنند. پس از انجام این فرآیند، مدارک دانشجو از دانشگاه مبدا به مقصد ارسال می‌شود.

امکان ثبت‌نام دانشجویان انتقالی و یا میهمان در دوره‌هایی غیر از دوره تحصیلی قبلی وجود ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1102424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =