لیگ برتر به داغی تابستان

رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در حالی از امروز پیگیری خواهد شد که تنور مسابقات در سه بخش قهرمانی، کسب سهمیه آسیا و منطقه سقوط بسیار داغ است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، هادی شاه‌مرادی؛ امروز سومین هفته تابستان همزمان با بیست و هفتمین هفته لیگ برتر فوتبال آغاز می‌شود. هفته ای حساس و پر هیجان و احتمالا سرشار از حاشیه و استرس! چرا که در دو روز شنبه و سه شنبه تیم‌ها به مصاف یکدیگر خواهند رفت و در اولین روز شاهد جنگ قهرمانی و جدال بر سر کسب سهمیه خواهیم بود و در دومین روز بازی‌ها ماراتن نفس گیر تلاش برای ماندن در لیگ برتر رقم خواهد خورد.

طبق برنامه اعلام شده، بازی سایپا و استقلال اولین بازی هفته است که در آن شاهد تقابل دو دوست قدیمی یعنی فراز کمالوند و فرهاد مجیدی خواهیم بود. جدالی که هر دو تیم به تمام امتیازاتش نیاز دارند. میزبان برای بقا در لیگ و میهمان برای قطعی کردن سهمیه آسیا.

دو بازی بسیار مهم دیگر امروز را تیم های سپاهان و پرسپولیس می‌سازند. دو بازی که حکم مرگ و زندگی برای تیم های میزبان دارد. در اصفهان صنعت نفت یک پای مسابقه است و در تهران آلومینیوم اراکی که در 10 بازی اخیر خود با هدایت علیرضا منصوریان طعم باخت را نچشیده و از سوی دیگر در دور رفت توانسته یحیی و تیمش را شکست دهد، به میدان می‌رود. فاصله دو امتیازی پرسپولیس و سپاهان در صدر جدول مهمترین موضوعی است که محرم و یحیی را در انتظار لغزش یکدیگر قرار داده است.

امروز بجز این سه جدال حساس، شاهد دو مسابقه دیگر هم هستیم. تراکتور فیروز کریمی پذیرای گل گهر امیر قلعه نویی است و فولادی‌ها باید به مصاف ماشین سازی بروند که تازه موتور گلزنی و بردهایش روشن شده است.
ادامه بازی‌ها در روز سه شنبه پیگیری خواهد شد که حساسیت آنها بیشتر متوجه تیم هایی است در جنگ بقا پیکار می‌کنند. فارغ از مس رفسنجان و پیکان که حاشیه امنیت دارند و تکلیفشان در لیگ بیستم تا حدود زیادی مشخص شده، نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن برای فرار از منطقه خطر مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. قطعا در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ، کار برای تیم بازنده بسیار سخت خواهد شد.

آخرین بازی هفته بیست و هفتم را تیم های نساجی و پدیده برگزار می‌کنند. تیم قائمشهری برای ماندن در لیگ باید این بازی را ببرد اما حریفش که از منطقه خطر گریخته با فراغ خاطر پا به زمین مسابقه خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1102441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =