تدوین راهکارها و الگوهای مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی و باغ نوآوری ورامین

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک با استقبال از مشارکت فعالانه و تعامل سازنده با باغ نوآوری ورامین عنوان کرد که برای انجام این مهم نیاز است راهکار و الگوی مشخص همکاری بین طرفین تدوین‌ شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، کیان پهلوان‌افشاری در حاشیه بازدید از باغ نوآوری شهرستان ورامین با تشریح وجه اشتراک فعالیت‌های فناورانه در دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز نوآوری شهرستان ورامین اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به رویکرد جدید خود که در قالب پژوهش منجر به حل مسئله تعریف شده در بسیاری از حوزه‌های مهم اجتماعی و مباحث خرد و کلان ملی و منطقه‌ای ورود پیدا کرده که این اتفاق مبارک نشئت گرفته از سیاست کلی این دانشگاه است.

وی با تبیین مؤلفه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک برای همکاری مؤثر با مرکز نوآوری شهرستان اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از لحاظ زیرساختی، منابع انسانی و بعد علمی دارای ظرفیت‌های منحصربه‌فردی بوده که این شاخصه‌ها در محورهای مختلفی نظیر رشته‌های علوم انسانی، حوزه صنعت و به‌ویژه حوزه کشاورزی و دامپروری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک ادامه داد: در بعد کشاورزی این واحد دانشگاهی از لحاظ آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مجهز و پیشرفته، هیئت علمی مجرب و متخصص نمونه بوده و حتی می‌توان ادعا کرد که در اکثر گرایش‌های تخصصی در حوزه کشاورزی از قابلیت اثربخشی جدی برخوردار است.

پهلوان‌افشاری با استقبال از مشارکت فعالانه و تعامل سازنده این دو مجموعه علمی و پژوهشی یادآور شد: برای این امر نیاز است راهکار و الگوی مشخص همکاری بین طرفین تدوین‌یافته و در مرحله بعد با جدیت به سمت عملیاتی کردن آن اهداف حرکت کنیم.

وی مطرح کرد: همکاری علمی و مشارکت در برگزاری وبینار، برپایی استارت‌آپ‌های مختلف، تقویت هسته‌های کارآفرینی، صنایع تبدیلی کشاورزی، فناوری‌های ورزشی، تولید اپلیکیشن خدمات کشاورزی و بازاریابی محصولات کشاورزی و دامپروری از مهم‌ترین بسترهای همکاری بین طرفین است.

 باغ نوآوری ورامین وابسته به معاونت علمی ریاست جمهوری، سال گذشته با حضور سورنا ستاری با هدف فعالیت در حوزه‌های کسب‌وکار جنوب شرق استان تهران در شهرستان ورامین به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1102581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =