سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در 20 تیر 1400

شاخص کل بورس، تا ساعت ۱۰ با رشد ۶ هزار و ۴۷۹ واحدی و شاخص فرا بورس نیز با افزایش ۶۶ واحدی مثبت بود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، امروز یکشنبه (۲۰ تیرماه) شاخص کل بورس تهران در آغاز معاملات با رشد ۳ هزار و ۲۲۲ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۲ هزار واحدی قرار گرفته است.

شاخص کل بورس در ساعت ۱۰ به روند صعودی خود با رشد ۶ هزار و ۴۷۹ واحد ادامه داد و بر روی پله یک میلیون و  ۲۷۷ هزار واحد  قرار گرفت. همچنین شاخص فرا بورس نیز با رشد ۶۶ واحد بر روی پله ۱۸ هزار و ۴۹۳ قرار گرفت.

فولاد، فملی و شپدیس بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای فملی، وسکرمان و فاراک بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص کل در ساعت ۹:۵۰ گذاشتند.

در ادامه فعالیت بازار شاخص کل بورس به روند صعودی خود ادامه داد و در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه با رشد ۷ هزار و ۵۳۸ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۲۷۸ هزار واحدی قرار گرفت و نمادهای پر تراکنش در این زمان ولکار، شستا و برکت هستند.

در ادامه شاخص کل در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه به روند صعودی خود ادامه داد و ۱۱ هزار و ۱۷۸ واحد دیگر رشد کرد و روی کانال یک میلیون و ۲۸۱ هزار واحدی قرار گرفت.

شاخص کل بورس در ساعت ۱۲ به روند صعودی خود با رشد ۱۱ هزار و ۸۱۹ واحد همچنان ادامه داد و شاخص فرا بورس نیز رشدی به میزان ۱۷۴ واحد را تجربه کرد و بر روی پله ۱۸ هزار و ۶۰۱ واحد قرار گرفت.

در ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۳ هزار و ۳۱۴ واحدی، بر روی پله یک میلیون و ۲۸۴ هزار واحدی قرار گرفت و شاخص فرابورس نیز با رشد ۱۸۱ واحدی روی پله ۱۸ هزار واحدی قرار گرفت. در این لحظه ۲۶۵ نماد مثبت و ۱۰۴ نماد منفی در بازار سرمایه وجود داشت.

همچنین، نمادهای فولاد، فملی و شستا تاثیر گذارترین نمادها در شاخص کل بوده‌اند و همچنین ولکار، شستا و ومدیر سه نماد پر تراکنش بازار بوده‌اند و همچنین بیشترین حجم معاملات در بورس مربوط به کرمان، خودرو و وتجارت بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1102588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =