پیام تسیلت طهرانچی درپی درگذشت ۲ کارمند دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیام‌های جداگانه، درگذشت دو کارمند این دانشگاه را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیام‌هایی جداگانه، درگذشت مرحوم وحید قاضی خوانساری از کارمند روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و مرحوم طالب خالصی کارمند اداره قرآن و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی را تسلیت گفت.

در پیام دکتر طهرانچی درپی درگذشت وحید قاضی خوانساری آمده است: درگذشت  همکار ارجمند جناب آقای «وحید قاضی خوانساری» از کارکنان دلسوز و خدوم روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، موجب تأسف   و  تألم شد. اینجانب، این ضایعه را به شما و همکاران ایشان تسلیت گفته و از خداوند سبحان برای آن مرحوم، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز صبر جزیل و سلامتی مسئلت دارم.

در پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درپی درگذشت «مرحوم طالب خالصی» تاکید شده است: درگذشت همکار ارجمند جناب آقای «طالب خالصی» از کارکنان دلسوز و خدوم سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی موجب تأسف و  تألم شد. اینجانب، این ضایعه را به شما و همکاران ایشان تسلیت گفته و از خداوند سبحان برای آن مرحوم، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز صبر جزیل و سلامتی مسئلت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1102634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =