نشست مراکز رشد منطقه ۶ دانشگاه آزاد اسلامی در تبریز برگزار شد

نشست مدیران مراکز رشد منطقه ۶ کشور با حضور مدیران معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در تبریز برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، نشست مدیران مراکز رشد منطقه ۶ کشور در تبریز با سخنرانی وحید ضرغامی قائم‌مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری، قباد بهزادی‌پور مدیرکل کارآفرینی و مراکز رشد و شهاب نوروزیان مدیرکل اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این نشست، از مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز توسط مدیران کل معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری بازدید شد.

در این نشست مدیران واحد تبریز و مراکز رشد به بیان پیشنهاد و دغدغه‌های خود پرداختند. ترویج اکوسیستم کارآفرینی و دوره‌های توانمندسازی مدیران مراکز رشد ازجمله اهداف این نشست بود.

مدیرکل کارآفرینی و مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه این نشست اظهار کرد: جلسه توانمندسازی مراکز رشد منطقه ۶ دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مدیران مراکز رشد استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار شد.

قباد بهزادی‌پور افزود: هدف از برگزاری این جلسه، آشنایی مدیران مراکز رشد جدید منطقه ۶ با فعالیت‌های مراکز رشد دانشگاه و نحوه فعالیت در شرایط کرونایی و حل مشکلات مراکز رشد استان‌های منطقه ۶ است.

در این نشست یک‌روزه ۶ کارگاه توانمندسازی برگزار شد که «معرفی اکوسیستم نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی توسط مدیران کل معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری»، «کارگاه رویدادهای فناورانه با معرفی سامانه ثبت رویدادهای فناورانه و نحوه بررگزاری ۸ رویداد فناورانه» و «کارگاه معرفی شاخص‌های ارزیابی سطح‌بندی مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی» ازجمله این کارگاه‌ها است.

همچنین «کارگاه TED در راستای معرفی تجربیات موفق یکی از مراکز رشد برتر کشور (واحد خوراسگان اصفهان)»، «کارگاه آشنایی با فعالیت‌های اداره‌کل ایجاد توسعه آموزش‌های فناوری و خلاقیت» و «کارگاه نحوه انعقاد قراردادهادی مرکز رشد و ایجاد کارگروه تدوین قراردادهای جدید مرکز رشد (مدیر مرکز رشد واحد اردبیل)» از دیگر کارگاه‌هایی است که در این نشست برگزار شد.

با توجه به فعالیت‌های انجام‌شده مرکز رشد و سرای نوآوری تبریز، می‌توان گفت که دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گام بلندی در راستای فناوری و نوآوری برداشته است و در آینده نزدیک  شاهد شکوفایی فناوری در این واحد دانشگاهی خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1102732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =