جوانان این مرز و بوم در دانشگاه آزاد اسلامی امانت هستند

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جوانان این مرز و بوم در دانشگاه آزاد اسلامی امانت هستند و تلاش می کنیم امانتدار خوبی برای مردم در دانشگاه باشیم.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز،  سیروس صابری در دیدار با محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی (ع) قم گفت: تلاش می‌کنیم امانتدار خوبی برای مردم در دانشگاه باشیم و با اصلاحات جدیدی در ساختار حراست دانشگاه آزاد اسلامی، سطح کیفی نیروهای حراست دانشگاه را ارتقاء دهیم.

وی افزود: نامگذاری ساختمان‌های دانشگاه آزاد اسلامی به نام شهید حاج قاسم سلیمانی جزء فعالیت‌های فرهنگی حراست محسوب می شود که باید اینگونه فعالیت‌ها ترویج پیدا کند.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: ارتباط صمیمی دانشجویان، اساتید و اقشار مختلف جامعه در طرح مسائل و مشکلات خود با حراست دانشگاهها، نشان از عملکرد مطلوب نیروهای حراست در سطح دانشگاهها دارد.

صابری با بیان اینکه حدود پنجاه هزار دانشجوی خارجی در سطح واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مشغول تحصیل هستند، افزود: در تلاش هستیم با حمایت مجموعه سپاه، دانشگاه آزاد اسلامی نماینده جمهوری اسلامی در واحدهای برون مرزی باشد.

وی گفت: استادان بسیار خوبی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی مشغول فعالیت هستند و از زمان حضور علی اکبر ولایتی و محمد مهدی طهرانچی، دانشگاه در مسیر  خوبی ریل گذاری شده است. سامانه های آموزشیار و پژوهشیار ابتکار دکتر طهرانچی در سطح دانشگاه آزاد اسلامی است که به منظور مدیریت درست دانشگاه راه اندازی شد.  

شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم نیز در این جلسه گفت: ظرفیت‌های بسیار زیادی اعم از دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و حوزه‌های مقدس علمیه در استان قم وجود دارد و جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در استان قم ارزشمند است.

وی در ادامه از تقویت ارتباط سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) و دانشگاه آزاد اسلامی استان قم ابراز خرسندی کرد.

گفتنی است صابری و هیأت همراه در ادامه سفر به استان قم، در حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (ع) حضور یافتند و به ساحت مقدس کریمه اهل بیت (ع) ادای احترام کردند.

طرح اندیشه مطهر با هدف جذب اساتید متعهد در دانشگاه آزاد اسلامی اجرا شد

صابری رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی  و هیأت همراه همچنین در دیدار با علوی گرگانی گفت: ریل گذاری جدید در دانشگاه آزاد اسلامی که با تدبیر مقام معظم رهبری و حضور علی اکبر ولایتی و محمد مهدی طهرانچی در این دانشگاه ایجاد شده، اثرات بسیاری در عملکرد این دانشگاه داشته است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به لحاظ کمیت بسیار گسترده است و بیش از یک میلیون دانشجو در 440 واحد دانشگاهی  مشغول تحصیل هستند. دانشگاه آزاد اسلامی در چندین کشور، واحد دانشگاهی برون مرزی دارد، از طرفی بیش از 50 هزار دانشجوی غیر ایرانی در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول تحصیل هستند.

مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: مردم مشکلات آموزشی و فرهنگی خود را با دفاتر حراست دانشگاهها مطرح می کنند و حراست دانشگاه آزاد اسلامی به مرجع حل مشکلات مردم تبدیل شده است.

وی تأکید کرد: حراست بر تمامی فعالیت های دانشگاهی نظارت دائم دارد و تلاش می کند اساتید متعهد وارد عرصه دانشگاه آزاد اسلامی شوند، لذا طرح اندیشه مطهر با هدف جذب اساتید متعهد در دانشگاه آزاد اسلامی اجرا شده است.

 علوی گرگانی نیز در این جلسه گفت: روحیه استقامت را از خداوند متعال برای تمامی فعالان این عرصه خواستارم؛ زیرا فعالیت مجموعه حراست برای حضور اساتید متعهد در عرصه دانشگاه آزاد اسلامی بسیار ارزشمند است.

 صابری مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی و هیأت همراه از دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی قم، مرکز آموزش های مهارتی و عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قم و درمانگاه شبانه روزی نور وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی قم بازدید کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1102755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =