جلسه مشترک مسئولان دانشگاه آزاد یزد با یک شرکت گردشگری در حوزه سلامت

جلسه مشترک مسئولان بیمارستان شاه ولی دانشگاه آزاد اسلامی یزد و نمایندگان شرکت درمان گشت سفیران سلامت کویر یزد در سالن کنفرانس شهید سلیمانی برای بررسی نحوه همکاری طرفین در تسهیل‌گری امور گردشگران سلامت برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز؛ علیرضا هدایتی رئیس بیمارستان «شاه ولی» واحد یزد در این جلسه مشترک گفت: یکی از راه‌های جذب بیمار، امضا قرارداد با شرکت‌های فعال در گردشگری است و دانشگاه در این امر اهتمام ویژه دارد.

هدایتی افزود: بیمارستان شاه ولی در زمینه  آرام بخشی در دندانپزشکی جز مراکز پیشرو  در کشور است. در بخش‌های  تشخیص و درمان سرطان، ارتوپدی و دندانپزشکی کودکان، بارداری و زایمان، دندانپزشکی بیمارستانی، دیابت و مسمومیت، جراحی‌های زیبایی بینی، مراقبت‌های ویژه و اورژانس نیز خدمات قابل توجهی را به همشهریان ارائه می دهد. از این رو قرارداد با شرکت های فعال در گردشگری سلامت در کشور  مسیر مناسبی برای معرفی خدمات و توسعه برند بیمارستان شاه ولی  است.

وی با بیان اینکه شرکت‌های فعال در حوزه گردشگری سلامت واسطه های قابل اعتمادی هستند، گفت:این شرکت‌ها به صورت تخصصی روی تکمیل زنجیره ارزش گردشگری سلامت کار می کنند و واسطه‌های قابل اعتمادی که دانشگاه برای ارتباط با آنها اهتمام ویژه‌ای دارد.

به گزارش ایسکانیوز از جمله وظایف شرکت های گردشگری سلامت، فراهم نمودن وسائل و امکانات مورد نیاز برای ارائه به‌روزترین و باکیفیت‌ترین خدمات پزشکی در بهترین بیمارستان‌ها است. دریافت مدارک از طریق سایت، ارائه هزینه تقریبی درمان ارائه خدمات درمانی، رزرو هتل و همراهی مترجم و خدمات دورن شهری و برون شهری ارائه کلیه اعمال جراحی، کلینیکی و پاراکلینیکی توسط پزشکان و جراحان همکاری و عقد قرار داد با سازمانهای دولتی، بیمارستانها و شرکت‌های گردشگری داخلی و خارجی از دیگر کارهای مربوط به این شرکت‌ها است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1102770

وب گردی

وب گردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =