نماینده مجلس از ایجاد مرکز رشد در دانشگاه آزاد اسلامی آذرشهر حمایت کرد

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با حمایت از راه‌اندازی مرکز رشد در دانشگاه آزاد اسلامی آذرشهر، ابراز امیدواری کرد این مرکز فعالیت خود را با تمام ظرفیت‌ها آغاز کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز،  روح‌الله متفکر آزاد در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر از نزدیک با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های پژوهشی این مجموعه آشنا شد و از کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های قسمت‌های مختلف آموزشی این دانشگاه بازدید کرد.

این مقام مسئول متذکر شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی، پژوهشی و توانمندی‌های کارگاهی در سطح بالا برخوردار است.

وی با اشاره به محاسن و مزایای ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر عنوان کرد: مرکز رشد این دانشگاه به علت همجواری با شهرک صنعتی شهید سلیمی (بزرگ‌ترین شهرک صنعتی شمال غرب کشور)، وجود معادن بزرگ در شهرستان، واقع‌شدن دانشگاه در شهر قطب خشکبار و حبوبات به‌ویژه لپه (شهرت جهانی) قابلیت تبدیل‌ به یکی از مراکز برتر رشد را دارد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خواستار شناساندن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های واحد آذرشهر به جامعه خارج از دانشگاه شد و آمادگی خود را برای حمایت کامل از راه‌اندازی مرکز رشد در این دانشگاه اعلام و ابراز امیدواری کرد این مرکز رشد فعالیت خود را با تمام ظرفیت‌ها آغاز کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از اولویت‌های مجلس کنونی، پیوند دانشگاه با مراکز تولیدی، صنعتی، علمی و فرهنگی است تا به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دست یابد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر هم امکانات آموزشی، کارگاهی و پژوهشی دانشگاه و روند پیشرفت و ایجاد مرکز رشد و مسیر اهداف ترسیم‌شده در سند راهبردی توسعه برای آینده این دانشگاه و وجود برخی موانع و مشکلات موجود را تشریح کرد.

لزوم بهره‌مندی صنعتگران و تولیدکنندگان از امکانات و ظرفیت‌ها

علی رضاپور تأکید کرد: امیدواریم با حمایت‌ها و رهنمودهای روح‌الله متفکر آزاد و با آغاز فعالیت مرکز رشد به‌دلیل موقعیت منحصربه‌فرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر و مزیت‌های موجود در منطقه در پیوند دانشگاه با صنعت، همه صنعتگران و تولیدکنندگان از امکانات و ظرفیت‌های علمی پژوهشی دانشگاه بهره‌مند شوند.

به گزارش آنا، روح‌الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه خانه ملت از دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1102781

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =