امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد و سازمان بسیج ادارات سپاه محمد رسول‌الله (ص)

دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و مطالعاتی امضا کردند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و مطالعاتی در حوزه آموزش های کوتاه‌مدت بین دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ به امضای دکتر محمدمهدی فداکار معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی و سرهنگ وحید تیموری فرمانده بسیج ادارات و کارمندان سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ رسید.

این تفاهم‌نامه با هدف توسعه و گسترش همکاری های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و بهره‌مندی از دانش تخصصی و تجارب علمی به منظور کمک به رفع نیازهای آموزشی و توانمندسازی منابع انسانی منعقد شده است.

از دیگر اهداف امضای این تفاهم‌نامه همکاری می توان به مواردی ازجمله «ایجاد و توسعه همکاری های علمی، آموزشی، مطالعاتی، فرهنگی و مدیریتی»، «استفاده از ظرفیت های طرفین و تحقق اهداف مشترک و ایجاد بستر همکاری پیرامون اولویت های تحقیقاتی»، «تهیه و تولید محتوای آموزشی در موضوعات تخصصی و کاربردی» اشاره کرد.

در نشست امضای این تفاهم نامه، حسین نصیرزاده فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی،سیدمحمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، سمیه قدیری سرپرست دفتر توانمندسازی و مهارت کاربردی سازی دانشگاه آزاد اسلامی و محسن امینی مدیرکل دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1102947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =