ورود دانشگاه آزاد اسلامی به مشکلات صنعت چای ضروری است

رئیس سازمان چای کشور با تأکید بر ورود دانشگاه آزاد اسلامی برای رفع مشکلات صنعت چای گفت: نقش دانشجویان و استادان در این زمینه غیرقابل انکار است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مجید عاشوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با حضور در سازمان چای با رئیس و مسئولان این سازمان دیدار کرد. رئیس سازمان چای کشور در این نشست با اشاره به ظرفیت بالای صنعت چای، نقش آن در اقتصاد کشور و منطقه بسیار حائز اهمیت دانست.

حبیب جهانساز رئیس سازمان چای کشور با بیان اینکه دانشگاه‌ها ظرفیت بی‌نظیری در راستای رفع مشکلات موجود فعلی صنعت چای دارند با اشاره به همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و سازمان چای برای ساخت مدل اولیه دستگاه تشخیص کیفیت برگ سبز چای، آن را نمونه‌ای از همکاری‌های متقابل و موفق دانشگاه و صنعت دانست و بر ضرورت تداوم این همکاری‌ها تأکید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان هم با اشاره به وجود تعداد قابل توجهی از دانشجویان و استادان مرتبط با رشته‌های کشاورزی در این دانشگاه، نقش این سرمایه‌ها در رفع مشکلات را بسیار مهم دانست.

عاشوری، خواستار مساعدت بیشتر سازمان چای در راستای نقش‌آفرینی واحد لاهیجان برای رفع مشکلات شد.

 در این نشست مقرر شد با برخی کارخانجات و دست‌اندرکاران تولید چای مهم در منطقه، جلسه‌ای درباره تبدیل نمونه اولیه و تحقیقاتی دستگاه تشخیص کیفیت برگ سبز چای به نمونه‌های صنعتی برگزار شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =