شستا حیاط خلوت برخی افراد شده است

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با بیان اینکه شرکت شستا حیاط خلوت بسیاری از افراد شده است گفت: در نامه‌ای از وزیر کار خواسته‌ام که میزان سود شرکت شستا، تحصیلات هیئت مدیره، سوابق شغلی و میزان دریافتی و پاداش آنها را ارائه کند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، روح الله نجابت بعد از ظهر امروز در نشست مشترک تشکلات کارگری با مدیران تامین اجتماعی استان فارس با بیان اینکه تولید ثروت در کشور در گروه حل مشکلات حوزه تولید است، اظهار داشت: باید همه تلاش‌ها معطوف به حل مشکلات تولید شود تا علاوه بر خلق ثروت مشکلات جامعه کارگری نیز کم شود.

وی درباره طلب 360 هزار میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی از دولت، با بیان اینکه مجلس فعلی با قاطعیت آرا پرداخت 89 هزار میلیارد تومان از این بدهی را تصویب کرده است، گفت: در مورد شفافیت آرا تلاش زیادی کردیم تا مردم در جریان موضع نمایندگانشان در قبال طرح‌ها و لوایح قرار بگیرند اما متاسفانه این تلاش ها به سرانجام نرسید.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس همچنین درباره پرداختی‌ها در شرکت شستا نیز با بیان اینکه متاسفانه شرکت شستا حیاط خلوت بسیاری از افراد شده است عنوان کرد: در نامه‌ای از وزیر کار خواسته‌ام که میزان سود شرکت شستا، فهرست مدیران عامل زیر مجموعه شستا، تحصیلات هیئت مدیره برای مشخص شدن تخصصشان، سوابق شغلی مدیران عامل شستا و میزان دریافتی و پاداش آنها را ارائه کند.

وی با بیان اینکه پرداخت تمامی مطالبات به حق کارگران در گرو وجود پول در سازمان تأمین اجتماعی است، گفت: همه می‌دانیم که حال کشور خوب نیست و منابع مالی کافی در اختیار ندارد اما پرداخت مطالبات کارگران نیز یکی از اولویت‌ها است.

انتهای پیام

کد خبر: 1103153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =