٩٠ درصد انگیزه دشمنان برای ترویج بی حجابی سیاسی است

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با بیان این که ٩٠ درصد انگیزه دشمنان برای ترویج بی حجابی سیاسی است، گفت: هدف دشمنان از بی حجابی تکرار تاریخ اندلس در زمان حال است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، جلسه عفاف و حجاب با حضور سرگرد پاسدار جعفر اسماعیلی فرمانده بسیج ادارات شهرستان شاهرود(الحدید)، حجه الاسلام سید مرتضوی مسؤول ستاد تعلیم و تربیت ناحیه و معاون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان، ابوحمزه مسؤول بسیج جامعه زنان در سپاه و امور بانوان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان، رضایی رابط خواهران در حوزه الحدید و مسؤول فضای مجازی این حوزه و مسؤولین دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و سعید حسنی فرمانده پایگاه بسیج باب الحوائج کارکنان این دانشگاه در دفتر ریاست این دانشگاه برگزار شد.

فرمانده بسیج ادارات شهرستان شاهرود (الحدید) ضمن تبریک فرارسیدن دهه اول ذی حجه و مناسبتهای نورانی آن با اشاره به اهمیت موضوع عفاف و حجاب خاطر نشان کرد: مسائل فرهنگی و اجتماعی مثل حلقه های زنجیر به هم متصل است و باید آنها را با هم دید. برنامه ما برای هفته عفاف و حجاب هم در ابتدا برگزاری مراسمی به صورت جمعه برای تجلیل از کارکنان برتر هر اداره در حوزه عفاف و حجاب بوده است که به دلیل محدودیتهای کرونایی تصمیم بر آن شد که این مراسم را به صورت جداگانه در ۴۰ اداره برگزار کنیم.

سرگرد پاسدار جعفر اسماعیلی ادامه داد: این برنامه از سالروز ازدواج مبارک حضرت علی(ع) و حضرت ام ابیها(س) آغاز شد و ادامه دارد. پویش نذر قربانی هم امسال همچون گذشته جزو برنامه هاست و قصد داریم در روز عید قربان به صورت نمادین تعدادی قربانی را انجام دهیم و بین نیازمندان توزیع انجام شود. در این خصوص روی زندانیان نظر ویژه ای وجود دارد.

وی با اشاره به آیه ۳۲ سوره مبارکه حج که می فرماید: " ذلِکَ وَ مَنْ یُعَظِّمْ شَعائِرَ اللَّهِ فَإِنَّها مِنْ تَقْوَی الْقُلُوبِ" ابراز کرد: لوح تقدیر به صورت نمادین در چهل اداره به افراد فعال در حوزه حجاب و عفاف تقدیم می شود.

حجه الاسلام نظری با اشاره به عزم جدی دشمنان برای ترویج موضوع بی حجابی و بی عفتی تأکید کرد: ٩٠ درصد انگیزه دشمنان برای ترویج بی حجابی سیاسی است و تلاش دارند موضوعی شبیه آندلس را دوباره در زمان حال عملی کنند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود ضمن تشکر از نیروهای بسیج و سپاه که در موضوعات مختلف مثل کمکهای مؤمنانه و فعالیت در فضای مجازی موفق عمل کرده اند، تصریح کرد: در فضای مجازی و فضای حقیقی و فیزیکی با توجه به عزم سیاسی دشمنان باید برخوردهای محکم و حساب شده ای صورت گیرد. چون حجمه بسیار بالاست و باید دفاع هم دفاع نیرومندی باشد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود هم ضمن عرض تبریک و خیر مقدم با اشاره به روی کار آمدن رئیس جمهور جدید در آینده نزدیک ابراز امیدواری کرد روند مملکت چه در بعد اقتصاد و چه در بعد فرهنگی و اجتماعی متحول شود.

اسمعیل علی بیکی با ابراز تاسف از برخی ناهنجاری ها و بی اخلاقی ها در سطح جامعه خاطر نشان کرد: باید منشأ ناهنجاری و فساد را شناخت و آن را برطرف کرد و در این بین ریشه اقتصادی و معیشتی نقش پررنگی دارد.

وی با اشاره به اینکه جرم برخی مفاسد اقتصادی مثل ربا بالاتر از برخی دیگر از ناهنجاری هاست تأکید کرد: با روی کار آمدن دولت جدید امیدواریم تلاش برای مهیا کردن شرایط کسب حلال و مبارزه با ربا در دستور کار قرار گیرد و شرایط معیشتی مردم بهبود یابد و در این مسیر سپاه و بسیج می توانند نقش بسیار پررنگی را هم به لحاظ اجرایی و هم به لحاظ تامین اطلاعات و آمار ایفا کنند.

در پایان این مراسم لوح تقدیری به عفت السادات میرحسینی از کارکنان و اعضای شورای پایگاه بسیج باب الحوائج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و به نمایندگی از کارکنان فعال در زمینه عفاف و حجاب اعطا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =