افزودن قابلیت گفتگوی مستقیم به کلاب هاوس

کلاب هاوس ویژگی پیام رسانی مستقیم خود، که Backchannel نام دارد را، برای iOS و اندروید راه اندازی کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از انگجت، اکنون می‌توانید در کلاب هاوس به دیگر  کاربران همانند دایرکت اینستاگرام، پیام شخصی بدهید. این شبکه اجتماعی صوت محور امروز ویژگی پیام رسانی مستقیم خود، که Backchannel نام دارد را، برای همه کاربران سیستم عامل‌های iOS و اندروید راه اندازی کرد. در حال حاضر کاربران می‌توانند به صورت تک به تک چت کرده و لینک ارسال کنند.

البته هنوز نمی‌توان در این بستر تصاویر یا فیلم‌ها را ارسال کرد، اما سخنگوی این شرکت می‌گوید این قابلیت همراه با چند ویژگی دیگر در حال آماده سازی است. یک صندوق ورودی ثانویه اختیاری نیز وجود خواهد داشت که درخواست پیام در آن قرار می‌گیرد. این قابلیت به گونه‌ای طراحی شده که به ناظران کمک می‌کند در یک اتاق فعال گفتگو کنند.

آمار دانلود کلاب هاوس

ارائه این ویژگی یک پیشرفت مهم برای این برنامه است. طبق اعلام این شرکت، کلاب هاوس اکنون بیش از ۸ میلیون بار در دستگاه‌های اندرویدی دانلود شده و بیش از ۵۰۰ هزار اتاق در آن ایجاد شده است. رقبای آن، به ویژه Twitter Spaces و اتاق‌های صوتی فیس بوک، هر دو به افراد امکان می‌دهند تا در حالی که در یک مکالمه صوتی حضور دارند، به چت بپردازند، بنابراین Backchannel کلاب هاوس را با بالاترین سطح ممکن روبرو می‌کند و به کاربران اطمینان می‌دهد که مکالمات خود را حفظ کنند و همچنین از این شبکه اجتماعی بیشتر استفاده کنند.

ویژگی پیام رسانی مستقیم به کلاب هاوس اضافه شد

همچنین طبق جدیدترین نسخه بتا اندروید، کاربران کلاب هاوس می توانند حساب های اینستاگرام و توییتر خود را به نمایه کلاب هاوس خود پیوند دهند و به دیگران اجازه دهند از این طریق آنان را بهتر شناخته و دیگر حساب‌هایشان را نیز دنبال کنند. کسانی که به نسخه بتا کلاب هاوس دسترسی دارند می توانند به نمایه های خود مراجعه کرده و برای افزودن لینک حساب روی Add Twitter یا Add Instagram ضربه بزنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1103217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =