مدیر دانشجویی واحد بندرعباس، عضو هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج زنان شد

با حکم سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، فروغ زارعی، مدیر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس به مدت دوسال به عضویت هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج جامعه زنان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز از بندرعباس، در این حکم آمده است: هیئت های اندیشه ورز به عنوان مهم ترین پشتوانه فکری، نقش بسزایی را در اعتلای بسیج و تحقق اهداف و ماموریت های آن به عهده دارند و مطالبه رهبر معظم انقلاب و فرمان فرمانده معظم انقلاب در ایجادو ساماندهی هیئت های اندیشه ورزدر تمام سطوح  و لایه های بسیج» تکلیف ما را در ایجاد این مجموعه ارزشمند فکری و بهره مندی از ظرفیت نخبگی و خبرگی اندیشه ورززان بسیج ، دو چندان نموده است.

با عنایت به سوابق علمی و تجربی در موضوع هیئت، به موجب این حکم به مدت دوسال به عنوان عضو هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج جامعه زنان استان هرمزگان منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قرار دادن منویات امام خامنه ای (مدظله العالی) و حضور مستمر و اثر گذار در جلسات هیئت و امور فکری بسیج، شاهد تحقق اهداف هیئت اندیشه ورز و اعتلای بسیج باشیم.

توفیق روزافزونتان در تحقق ماموریت هایبسیج و پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از در گاه پروردگارقادر و متعال خواهانم .

کد خبر: 1103276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =