حزب الله: آمریکا مسبب همه مصائب لبنان است

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه دخالت‌های آمریکا مسبب همه مصائب لبنان است، گفت که جبهه مقاومت قوی‌تر و به اهداف بزرگ خود نزدیک‌تر شده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز، «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان طی نطقی در مسابقه بین المللی مجازی قرآن کریم «اولی القبلتین» در لبنان گفت: امروز کسی که لبنان را تخریب کرده آمریکاست که همچنان در همه امور این کشور دخالت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری العهد، این مقام حزب الله تأکید کرد که تمام مصائب امروز لبنان به طور مستقیم یا غیرمستقیم توسط آمریکا ایجاد شده است.

صفی الدین گفت: استبداد آمریکایی، لبنان، فلسطین و هر مکانی را در منطقه که عزت و مقاومت وجود دارد، هدف قرار می‌دهد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: آمریکایی‌ها برای خرابکاری به عراق، افغانستان و سوریه آمدند و آنها برای از بین بردن یمن به آنجا اسلحه و موشک می‌فرستند.

او نبرد سیف القدس را نبرد حق علیه باطل و دفاع از ارزش‌ها و بشریت و همه مردم شریف جهان خواند و گفت: سیف القدس آمریکا و اسرائیل را شکست داد.

صفی الدین با اشاره به سالروز پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳ روزه تابستان ۲۰۰۶ با رژیم صهیونیستی تاکید کرد: مقاومت از زمان جنگ ژوئیه تا به امروز به ارتقای توان خود ادامه می‌دهد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت:در روزهای جنگ ژوئیه ۲۰۰۶ ، جبهه دشمن گیج شده بود  در حالی که مقاومت دید روشنی داشت و متکی به مردمی قدرتمند و مستحکم بود.

صفی الدین تشکیل جبهه مقاومت را رهاورد جنگ ۲۰۰۶ خواند و گفت: اگر آن جنگ نبود، محور مقاومت هم نبود.

وی تاکید کرد: مقاومت امروز در سطح منطقه ما قوی‌تر و ریشه دارتر شده است و سیف القدس بیانگر این تحول بزرگ بود.

این مقام حزب الله با اشاره به تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه لبنان گفت: امروز آمریکا همه مردم منطقه و نیازهای آنها را هدف تحریم قرار داده است.

صفی الدین تاکید کرد: امروز ما در جبهه مقاومت به تحقق اهداف بزرگمان نزدیک‌تر شده ایم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1103340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =