کارت آزمون عملی کنکور هنر ۱۴۰۰ منتشر شد

کارت آزمون عملی رشته‌های گروه آزمایشی هنر کنکور ۱۴۰۰ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، آزمون عملی رشته‌های گروه آزمایشی هنر کنکور ۱۴۰۰ برای رشته‌های تحصیلی نقاشی، ارتباط تصویری، آموزش هنر، هنرهای تجسمی، طراحی پارچه، طراحی لباس، طراحی صنعتی، کتابت و نگارگری ، ادبیات نمایشی، بازیگری، طراحی صحنه، نمایش عروسکی، آهنگسازی، موسیقی ایرانی، موسیقی جهانی، مجسمه سازی و عکاسی از ۲۸ تیرماه برگزار می‌شود.

 متقاضیان رشته‌های ادبیات نمایشی، بازیگری، طراحی صحنه، نمایش عروسکی، آهنگسازی، موسیقی ایرانی، موسیقی جهانی، مجسمه سازی و عکاسی از امروز شنبه ۲۶ تیرماه برای دریافت کارت آزمون به سایت سنجش آموزش پزشکی کشور مراجعه کنند.

لازم به ذکر است آزمون عملی منحصراً برای داوطلبان گروه آزمایشی هنر که در جلسه آزمون صبح چهارشنبه ۹ تیرماه ۱۴۰۰ حاضر بودند و از تاریخ ۶ تا ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ علاقه مندی خود را با پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی و طراحی در سایت سازمان سنجش اعلام کرده اند، برگزار خواهد شد. افراد متقاضی آزمون عملی و طراحی ۱۷ رشته هنری (در بخش پذیرش با آزمون)، درصورت تمایل باید پس از اعلام نتایج اولیه و با توجه به دوره هایی که براساس کارنامه در آن مجاز به انتخاب رشته هستند، با مراجعه به سایت سازمان سنجش در زمان مقرر (دهه دوم مرداد ماه) نسبت به انتخاب کدرشته محل های تحصیلی مربوطه با اولویت مورد علاقه، اقدام کنند.

متقاضیانی که نسبت به واریز هزینه آزمون عملی خود اقدام کرده‌ اند، باید در زمان اعلام شده کارت آزمون عملی و یا طراحی خود را از طریق سایت سازمان سنجش پرینت کرده و طبق آدرس و یا توضیحات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون عملی، در زمان مقرر به محل برگزاری آزمون عملی مراجعه کنند. آن دسته از افرادی که با توجه به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی، متقاضی دو مجموعه از رشته های تحصیلی مربوط شده‌اند، باید به منظور شرکت در هر یک از مجموعه‌های مربوطه، نسبت به پرینت کارت برای هر دو مجموعه اقدام کنند.

افراد متقاضی رشته‌های هنری که هزینه آزمون عملی را پرداخت کرده‌اند و یا موفق نشده‌اند اعلام علاقمندی کنند و به هر دلیل موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نشده‌اند در صورت دارا بودن شرایط آزمون عملی، باید با همراه داشتن رسید پرداخت هزینه، دو قطعه عکس و کارت شناسایی معتبر، در روزهای دریافت کارت آزمون به باجه رفع نقص مراجعه کنند. داوطلبان برای اطلاعات بیشتر در زمینه تاریخ برگزاری آزمون می‌توانند اینجا کلیک کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =