امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام ترم تابستانی دانشگاه پیام نور

مهلت ثبت‌نام ترم تابستان دانشگاه پیام نور امروز 27 تیرماه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، ثبت‌نام و انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه پیام نور از ۱۶ تیرماه آغاز شد و با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده، امروز 27 تیرماه به پایان می‌رسد.

دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای انتخاب واحد باید مطابق برنامه زمان‌بندی شده از طریق سامانه جامع آموزشی گلستان اقدام کنند. دانشجویان سایر دانشگاه‌ها که متقاضی گذراندن ترم تابستان در دانشگاه پیام نور هستند نیز می‌توانند تا پایان امروز نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

کلاس‌های درس دانشجویان دانشگاه پیام نور ۲۴ مرداد ماه به پایان می‌رسد. دانشجویان باید توجه داشته باشند دروس ترم تابستانی دارای نمره میان ترم است و ارائه آن (به استثنای درس حفظ جز سی قرآن کریم) به شیوه خود خوان مجاز نیست.

امکان حذف و اضافه دروس در ترم تابستان دانشگاه پیام نور ممکن نیست. دروس نظری نیز به صورت الکترونیکی و در سطح منطقه (صرفاً بر روی سامانه‌های آموزش الکترونیکی مورد تأیید منطقه) ارائه خواهد شد.

دانشجویان مقطع کارشناسی می‌توانند با رعایت حداکثر یک عنوان درس معارف اسلامی نسبت به اخذ 8 واحد درسی اقدام کنند. آن دسته از دانشجویان مقطع کارشناسی که با حداکثر ۸ واحد درسی (با رعایت مقررات اخذ حداکثر یک درس معارف اسلامی) دانش‌آموخته می‌شوند، در صورت عدم ارائه دروس در دانشگاه می‌توانند دروس مورد نظر را در سایر دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت مهمان اخذ و بگذرانند.

ارزشیابی‌های نظری ترم تابستان دانشگاه پیام نور طبق تقویم امتحانات، به صورت غیرمتمرکز و غیرحضوری از ۲۶ مرداد آغاز می‌شود و ۴ شهریورماه به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =