نشست مشترک منتخبان شورای شهر و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی اوز

نشست مشترک منتخبان شورای اسلامی شهر و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی اوز برگزار و بر ضرورت همدلی، پرداختن به کیفیت آموزش در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها تأکید شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز،  چهارصد و پنجاه و پنجمین نشست مشترک هیئت اجرایی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز با حضور منتخبان دور ششم شورای اسلامی شهر اوز در تالار شیخ سعدی (خیریه حاج محمدامین کمالی) این دانشگاه برگزار و اعضای شورای منتخب بر ضرورت تعهد خود در راستای همدلی، وحدت، تعامل و ارتباط با همگان از جمله دانشگاه‌ها تأکید کردند.

منتخبان دور ششم شورای اسلامی شهر اوز خواستار پشتیبانی همگانی شدند و عنوان کردند که برای اعتلای رشد و توسعه شهر و شهرستان اوز به کمک کارشناسان دانشگاهی تلاش خواهند کرد.

نمایندگان مردم اوز در شورای اسلامی شهر از ابتکار دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز در ترتیب نشست قدردانی کردند و افزودند: برای توسعه نیاز به همراهی دانشگاهیان داریم و شورا هم خواهان حضور نیروهای انسانی کارآمد و کارشناس است.

احترام به منتخبان مردم وظیفه اعتقادی دانشگاه آزاد اسلامی

در این آیین که فریبا صالحی، فریدون نامی، عبدالله ثریانژاد، سارا وحدانی و فریبا برازنده منتخبان شورای اسلامی شهر اوز حضور داشتند بر ضرورت پرداختن به کیفیت آموزش در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها تأکید و ابراز امیدواری شد که با استفاده از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه‌ها این رسالت مهم پیش رود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز حضور پیش از موقع اعضای شورای اسلامی به اتفاق اعضای اجرایی هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی را حامل پیامی سازنده و نویدبخش در تحول دانست و اظهار کرد: وقت‌شناسی شالوده برنامه‌ریزی و دوری از دوباره کاری‌هاست، چراکه وقت سرمایه است.

عبدالعزیز خضری، احترام به منتخبان مردم را وظیفه اعتقادی دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد و بیان کرد: امکانات دانشگاه مانند همیشه در اختیار مردم شهر و از جمله شورا خواهد بود.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر مهم‌ترین پایگاه و تکیه‌گاه برای مردم، ادارات مختلف و برقراری ارتباط است با اشاره به نقش موثر خیّران در ساخت دانشگاه و رسیدن به این مرحله بیان کرد: باید برای دستیابی به دانشگاهی ممتاز نگاهی متعالی و بینشی رو به جلو داشته باشیم، ضمن اینکه به سمت کارآفرینی و پیشرفت در بخش علمی، فناوری، تجاری‌سازی علم حرکت می‌کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز مطرح کرد: در مرحله تکمیلی دوم دنبال ایجاد بوستان بزرگ طبیعت با هدف تبدیل پردیس دانشگاه آزاد به مکان گردشگری و ساخت خوابگاه برای دانشجویان هستیم.

 در پایان این نشست اعضای منتخب شورای اسلامی از بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی بازدید کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =