شماره ۲۳ به دنبال جدایی از پرسپولیس

علی شجاعی سابقه حضور در تیم ملی امید را هم دارد، طی دو فصل حضورش در نساجی مازندران عملکرد خوبی ارائه داده بود که در نهایت با اتمام قراردادش از جمع قائم‌شهری‌ها جدا شد و به پرسپولیس پیوست، اما هنوز در ترکیب اصلی سرخ‌ها قرار نمی‌گیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، شنیده‌ها حکایت ازآن دارد که علی شجاعی هافبک پرسپولیس تصمیم گرفته است در پایان فصل از این تیم جدا شود. گفته می‌شود دلیل اصلی این تصمیم نیمکت‌نشینی محض این بازیکن چپ پا در هفته‌های اخیر به ویژه دربی حذفی برابر استقلال بوده است.

البته این بازیکن تا پایان لیگ بیست و یکم با پرسپولیس قرارداد دارد اما از نیمکت نشینی خسته شده و تصمیم به جدایی گرفته است تا جایی برود که بازی کند. تابستان سال گذشته علی شجاعی  در پایان قراردادش با نساجی و پس از مذاکره با مدیران وقت باشگاه پرسپولیس با نظر یحیی گل محمدی به این تیم پیوست.

این بازیکن که سابقه حضور در تیم ملی امید را هم دارد، طی دو فصل حضورش در نساجی مازندران عملکرد خوبی ارائه داده بود که در نهایت با اتمام قراردادش از جمع قائم‌شهری‌ها جدا شد و به پرسپولیس پیوست. شجاعی فوتبال خود را از جوانان سایپا شروع کرده و تا پایان فصل ۹۷-۹۶ در این تیم حضور داشت ولی پس از آنکه فرصت زیادی به او داده نشد، تصمیم گرفت به نساجی برود و تبدیل به یکی از بازیکنان ثابت این تیم شود. او تصور می‌کرد با پیوستن به پرسپولیس خیلی زود در ترکیب این تیم قرار بگیرد یا اینکه حداقل بتواند به عنوان بازیکن تعویضی به میدان برود.

در یک سال اخیر، هواداران پرسپولیس دو تصویر به یادماندنی از علی شجاعی در ذهن دارند؛ اولی مربوط به جدال حساس و نفس گیر پرسپولیس و النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته آسیا مربوط می‌شود که در ۹۰ دقیقه با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید تا بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود.

با نظر یحیی گل محمدی، علی شجاعی که خرید تازه سرخ‌پوشان  بود در دقیقه ۱۱۴ بعد از مصدومیت سعید آقایی وارد زمین شد. بازی در ۱۲۰ دقیقه نیز بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید تا سرنوشت تیم صعود کننده به فینال در ضربات پنالتی مشخص شود. چهارمین پنالتی بازیکنان النصر را مایکون زد که حامد لک موفق به مهار آن شد. تا علی شجاعی پشت پنالتی پنجم پرسپولیس قرار گیرد و برخلاف جهت دروازه بان توپ را گل کند تا سند دومین صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان را امضا کند.

شادی علی شجاعی پس از زدن این پنالتی و رساندن تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم به یادماندنی شد. دومین تصویر علی شجاعی در ذهن طرفداران پرسپولیس به دربی برگشت در لیگ برتر بر می گردد. او در دقیقه ۸۲ در حالی به جای شهریار مغانلو وارد زمین شد که شاید هواداران پرسپولیس انتظار تعویضی تدافعی‌تر را از سوی یحیی گل‌محمدی داشتند و شجاعی را مهره مناسبی برای این مقطع از بازی نمی‌دانستند اما او بلافاصله پس از ورود، کنشی را از خود نشان داد که این بازیکن را تبدیل به یکی از موثرترین بازیکنان دربی ۹۵ کرد.

در لحظه ارسال کرنر، شجاعی روی تیر دوم قرار داشت اما پس از این‌که حامد لک و مدافعان در دفع توپ ناکام ماندند و سیاوش یزدانی برای باز کردن دروازه اقدام کرد، شجاعی خیلی سریع و در زمان کمتر از یک ثانیه دو گام برداشت و رفت به نقطه‌ای که توپ در آنجا فرود آمد و به شکلی تماشایی مانع از ورود توپ به دروازه شد. شاید با توجه به این صحنه ای که او در دربی برگشت در لیگ برتر خلق کرده بود انتظار داشت حداقل دقایقی برای پرسپولیس در جام حذفی برابر استقلال به میدان برود اما چنین نشد.

گفته می شود دو رقیب شهرستانی و تهرانی پرسپولیس پیشنهاداتی به این بازیکن داده اند اما باید منتظر ماند و دید علی شجاعی می تواند رضایتنامه خودش را از مسئولان باشگاه پرسپولیس بگیرد یا نه؟

انتهای پیام/

کد خبر: 1103418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =