اعضای ستاد توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز وزارت علوم منصوب شدند

وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حکمی اعضای ستاد توسعه و ترویج فرهنگ اقامة نماز وزارت علوم را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حکمی اعضای ستاد توسعه و ترویج فرهنگ اقامة نماز وزارت علوم را منصوب کرد. این حکم در راستای تحقق آیه کریمه «الذین ان مکناهم فی الارض اقاموا الصلوه»(حج - ۴۱) و به منظور عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری به اجلاس‌های سراسری نماز  است.

 همچنین این حکم پیرو اجرای آئین‌نامه ترویج و توسعه فرهنگ نماز مصوب هیئت وزیران و آیین‌نامة ستاد توسعه و ترویج فرهنگ اقامة نماز، مصوب ستاد عالی اقامة نماز در دانشگاه‌ها در جلسة ۱۷/۰۹/۱۳۹۹ است.

 در حکم انتصاب اعضای ستاد «توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز» آمده است: با توجه به تجارب جناب‌ عالی در امور اجرایی و حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و با عنایت به آیین‌نامة ستاد توسعه و ترویج فرهنگ اقامة نماز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (مصوب ستاد عالی اقامة نماز در دانشگاه‌ها در جلسة ۱۳۹۹/۰۹/۱۷) به موجب این حکم به سمت «عضو ستاد توسعه و ترویج فرهنگ اقامة نماز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» منصوب می‌شوید.

شایان ذکر است مطابق آئین نامه مذکور اعضای ستاد توسعه و ترویج فرهنگ اقامة نماز  شامل وزیر علوم (رئیس ستاد)، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها (یا نماینده تام الاختیار)، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، معاون دانشجویی وزیر علوم (رئیس سازمان امور دانشجویان)، معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، رئیس بسیج اساتید وزارت علوم و دبیر ستاد تعمیق و گسترش اسلام در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =