شرکت‌های فناور دانشگاه آزاد از نرخ تسهیلات ۶ درصدی استفاده می‌کنند

مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هر شرکتی ذیل این دانشگاه باشد، می‌تواند با اعطای ۱۰ تا ۱۵ درصد به دانشگاه آزاد از نرخ تسهیلات ۶ درصد استفاده کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، عسکری غلام‌زاده مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست خبری اولین فراخوان حمایت از شرکت‌های زیست‌بوم دانشگاه آزاد اسلامی که عصر امروز ۲۶ تیرماه در محل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، درباره هدف این صندوق از اعطای تسهیلات اظهار کرد: بهمن ماه سال ۹۹، صندوق احداث شد و پروژه‌ای به مبلغ حدود ۱۸ میلیارد تومان را به انجام رساندیم‌.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی ۴۰۰ واحد دارد و امکان پوشش همه شرکت‌ها نیست، افزود: به همین دلیل تصمیم گرفته شد بخشی از بودجه ۲۰ میلیاردی را به برخی واحدها اختصاص یابد.

غلام‌زاده در ادامه خاطرنشان کرد: از امروز این فراخوان رسمی اعلام می‌شود که هر شرکتی ذیل دانشگاه آزاد اسلامی باشد می‌تواند با اعطای ۱۰ تا ۱۵ درصد به دانشگاه آزاد اسلامی از نرخ تسهیلات ۶ درصد استفاده کند.

مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به این که تسهیلات، صدور ضمانت‌نامه، مشارکت حقوقی و مدنی از جمله مواردی است که برای شرکت‌ها در نظر گرفته شده، گفت: تسهیلات به شرکت و نه به افراد تعلق می‌گیرد. مهم‌ترین نکاتی که برای دستورالعمل وجود دارد این است که همه شرکت‌ها امکان پوشش ندارند و تنها شرکت‌هایی می‌توانند از تسهیلات استفاده کنند که ۱۰ تا ۱۵ درصد با دانشگاه آزاد شریک باشند. 

وی گفت: طرح اول تا سقف ۳۵۰ میلیون، طرح دوم ۲۵۰ میلیون و طرح سوم تا ۱۰۰ میلیون حمایت خواهند شد. 

غلام زاده با بیان این که سه نهاد دانشگاه درگیر این پروژه هستند؛ افزود: مدت زمان سه تا چهار هفته کاری فرصت است و ۲ هفته برای غربال در نظر گرفته شده‌ است. یک هفته هم به صورت حضوری مورد بررسی قرار می‌گیرند و نهایتا سه شرکت برتر معرفی می‌شود. سعی کرده‌ایم در ارزیابی و هم در تسهیلات به شرکت‌ تا آسان بگیریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103427

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =