پیش‌همایش ملی تخصصی حکمت اسلامی و تعالی هنر برگزار می‌شود

پیش‌همایش ملی تخصصی حکمت اسلامی و تعالی هنر ۱۲مرداد به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، پیش‌همایش ملی تخصصی حکمت اسلامی و تعالی هنر ۱۲ مردادماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان به صورت برخط و مجازی برگزار می‌شود. 

ابوالفضل داودی دبیر کمیسیون تخصصی حکمت اسلامی و تعالی هنر نخستین همایش ملی علوم انسانی و حکمت اسلامی گفت: شروع به‌کار دبیرخانه اجرایی در راستای برگزاری این پیش همایش جلسات به میزبانی واحد یزد برگزار شد.

داوودی اظهار کرد: پیش همایش‌های تخصصی در محورهای ۱۳ گانه از اول تیرماه۱۴۰۰ با حضور اندیشمندان، محققان و شخصیت های برجسته در حال برگزاری است که دانشگاه آزاد اسلامی یزد با همکاری و مشارکت دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان در بخش حکمت اسلامی و تعالی هنر این همایش فعالیت خواهد داشت.  

دبیر کمیسیون تخصصی حکمت اسلامی و تعالی هنر در واحد یزد تصریح کرد: پس از شروع به کار دبیرخانه کمیسیون تخصصی حکمت اسلامی و تعالی هنر  در راستای برگزاری نخستین رویداد ملی علوم انسانی و حکمت اسلامی تعداد ۱۰۱ مقاله بعد از داوری‌های صورت گرفته پذیرفته شد و با توجه به اهداف این همایش تصمیم بر آن شد که کمیسیون‌ها پیش‌همایش نقاشی برگزار کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کمیسیون‌های سیزده‌گانه پیش‌همایش‌ها، شامل حکمت اسلامی و تعالی روان‌شناسی حکمت اسلامی، تعالی جامعه‌شناسی حکمت اسلامی، تعالی تعلیم و تربیت حکمت اسلامی، تعالی علوم سیاسی حکمت اسلامی، تعالی علوم اقتصادی حکمت اسلامی، تعالی مدیریت حکمت اسلامی، تعالی فقه و حقوق حکمت اسلامی و ادبیات و زبان‌شناسی حکمت اسلامی، تعالی هنر حکمت در تعالی فرهنگ و تمدن اسلامی حکمت اسلامی، تعالی خانواده حکمت اسلامی، تعالی فضای مجازی حکمت اسلامی و تعالی شهرسازی و معماری است.

داودی گفت: این همایش، با توجه به ظرفیت‌های حکمت اسلامی در کمیسیون‌های عنوان شده سیزده گانه مورد توجه قرار گرفته و هر یک از موضوعات محور یک کمیسیون است که به همت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری گسترده محققان و اعضای هیأت علمی و دانشجویان دوره دکتری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103525

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =