برگزاری دوره تابستان در واحدهای مجری گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد

ثبت نام دوره تابستان در واحدهای مجری گروه علوم پزشکی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از بیست و ششم تیرماه آغاز و تا روز پنجشنبه ۳۱ تیرماه ادامه دارد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز،  ثبت‌نام دوره تابستان در واحدهای مجری گروه علوم پزشکی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع دکتری حرفه ای، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی(پیوسته و ناپیوسته) از روز ۲۶ تیرماه آغاز و تا روز پنجشنبه ۳۱ تیر ماه ادامه دارد.

بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به روسای واحدهای مراکز استان(دبیران هیات امنای استان ها)، روسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شروع کلاسهای درسی از تاریخ ۲ مردادماه لغایت ۶ شهریورماه ۱۴۰۰ (شش هفته آموزشی) بدون احتساب زمان ثبت نام و امتحانات؛ و زمان برگزاری امتحانات از تاریخ ۶ شهریورماه لغایت ۱۱ شهریورماه ۱۴۰۰ است. 

تعداد کل ساعت‌های تدریس دروس نظری در دوره تابستان مشابه نیمسال های اول و دوم بوده و در شش هفته آموزشی به صورت مجازی(غیرحضوری) اجرا می‌شود و فقط بخش نظری دروس قابل ارائه است.

واحدهای دانشگاهی موظف هستند در خصوص واحدهای درسی ارائه شده اطلاع رسانی لازم را انجام دهند و به گونه ای برای تشکیل ۱۷ جلسه کلاس برنامه ریزی کنند که برای هر درس در هر هفته حداقل ۳جلسه یا حداکثر ۴ جلسه در نظر گرفته شود.

 حداکثر تعداد واحدهای درسی قابل اخذ در دوره تابستان برای مقاطع مختلف تحصیلی گروه علوم پزشکی و دامپزشکی به شرح زیر است:

مقطع

کاردانی و کارشناسی

کارشناسی ارشد

دکتری حرفه ای

دکتری تخصصی

حداکثر تعداد واحد انتخابی

۶

-

۶

-

همچنین اخذ دروس وصیت نامه امام (ره) و روخوانی قرآن کریم علاوه بر حداکثر تعداد واحدهای انتخابی ذکر شده بلامانع است.

دانشجویانی که در نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دروس کارآموزی در عرصه، کارآموزی، کارورزی و واحد پایان نامه را اخذ و یا تمدید کرده اند و ناتمام باقیمانده، تداوم آن در دوره تابستان ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بلامانع است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =