بیش از ۷۰ رویداد فناورانه در مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری بیش از ۷۰رویداد فناورانه در مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی در تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی گفت: با راه‌اندازی سامانه ثبت رویدادهای فناورانه در اداره کل کارآفرینی و مراکز رشد، رویدادهای فناورانه ای که در مراکز رشد دانشگاه برگزار می شود، رصد شده اند و اقدامات لازم جهت برگزاری این رویدادها در سطح ملی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه این رویدادها در 10 بخش در تیرماه سال جاری برگزار شده است، اظهار داشت: این رویدادها شامل  استارتاپ ویکند (2 مورد)، وبینار (25 مورد)، دوره های آموزشی(34 مورد)، طرح پویش کارآفرینی(1 مورد)، چالش فناوری (1 مورد)، تجربه در مسیر فناوری و نوآوری TEDX (3 مورد)، روز عرضه و نمایش فناوری DemoDay (1 مورد)، نمایشگاه/ جشنواره/ فن بازار(2 مورد)، ایده شو (2 مورد) و سایر فعالیت های فناورانه است.

دهقانی فیروزآبادی تأکید کرد: سال گذشته 606 مورد رویداد فناورانه در مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و با توجه به فعالیت های صورت گرفته در ماه های اخیر انتظار داریم در سال جاری نزدیک به هزار رویداد فناروانه در مراکز رشد برگزار شود.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه یکی از شاخص‌های ارزیابی در سطح بندی مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی برگزاری رویدادهای فناورانه است، گفت: خروجی رویدادهای فناروانه در مراکز رشد، زمینه توانمندسازی هسته ها/واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان را فراهم می سازد. در این راستا رویدادهایی که خروجی آنها منجر به یک قرارداد مالی یا جذب هسته فناور در مراکز رشد شوند از امتیاز تشویقی در سطح بندی برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =