۲۴ ورزشکار المپیکی کشور دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هستند

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ۲۴ عضو کاروان ۶۶ نفره ورزشکاران المپیکی کشور در توکیو، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، امیرعباس لشگری که از طرف فدراسیون پزشکی ورزشی کشورمان به المپیک۲۰۲۰ توکیو اعزام شده، ضمن تبریک فرار رسیدن عید سعید قربان اظهار کرد: بزرگ ترین رویداد ورزشی جهان از چند روز دیگر در پایتخت ژاپن آغاز می شود و برای دانشگاه آزاد اسلامی افتخار بزرگی است که ۲۴ عضو کاروان ۶۶ نفره ورزشکاران المپیکی کشور در توکیو، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

او موفقیت ارزنده دانشجویان ورزشکار دانشگاه آزاد اسلامی در کسب سهمیه های المپیک را نشان از تلاش همه جانبه و اقدام های شایسته این دانشگاه در حوزه ورزش و تربیت بدنی دانست و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی همواره یار و یاور ورزش ملی بوده است و ایجاد انگیزه مضاعف، شور و نشاط فرهنگی و ورزشی و توسعه ورزش در کشور، جزو برنامه های اصلی مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی به شمار می آید.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه فرآیند ادامه تحصیل قهرمانان ورزشی در این دانشگاه از سال گذشته و پس از وقفه پنج ساله از سر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: ورزشکاران مدال آورکه سه مقام کشوری داشته یا دو سال به صورت متوالی عضو تیم های ملی بوده یا رکورد ملی را سه بار جا به جا کرده باشند، می توانند در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی در رشته تربیت بدنی، پذیرش شوند.

لشگری یادآور شد: همچنین مدال آوران المپیک، بازی های آسیایی و دانشجویان جهان و یونیورسیادهای جهانی دانشجویان می توانند طبق ضوابط و مقررات در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در رشته های تربیت بدنی، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شوند.

لشگری تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با بیش‌از یک ‌میلیون دانشجو و افزون بر پنج‌ میلیون دانش‌آموخته، یک‌ میلیون و ۵۲۰ هزار مترمربع اماکن ورزشی دارد و تلاش کرده به بهترین شکل ممکن درخدمت ورزش قهرمانی، ملی و همگانی باشد.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرد که در این سال سخت کرونایی، کاروان ۶۶ نفره ورزشکاران المپیکی کشور در آوردگاه توکیو، دل میلیون‌ها هموطن را شاد کند و در سلامت کامل و دست پر به میهن عزیزمان بازگردد.

پیش تر سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی را در ورزش کشور درخشان و قابل تقدیر دانسته و گفته بود: دانشگاه آزاد اسلامی که از ظرفیت‌های کم نظیر و حتی بی‌نظیر برخوردار است، ضمن حمایت از ورزش ملی، در بیشتر رشته ها و رویدادهای ورزشی حضور فعال و اثرگذار دارد.

دانشجویان ورزشکار دانشگاه آزاد اسلامی در المپیک توکیو

ردیف    نام و نام خانوادگی   
۱    احسان حدادی   
۲    فرزانه فصیحی  
۳    رضا اطری   
۴    حسن یزدانی   
۵    امیرحسین زارع   
۶    محمدحسین محمدیان   
۷    محمدرضا گرایی    ت
۸    محمدهادی ساروی   
۹    میلاد وزیری 
۱۰    آرمین هادی پور  
۱۱    میرهاشم حسینی   
۱۲    سارا بهمن یار  
۱۳    سجاد گنج زاده   
۱۴    مجتبی عابدینی   
۱۵    علی پاکدامن   
۱۶    محمد رهبری   
۱۷    محمد فتوحی   
۱۸    علی آقامیرزایی  
۱۹    علی داودی   
۲۰    ثریا آقایی حاجی آقا 
۲۱    جواد کریمی   
۲۲    امیرحسین اسفندیار  
۲۳    علی اصغر مجرد   
۲۴    مرتضی شریفی   

انتهای پیام/

کد خبر: 1103558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =