فصل سختی بود و شاید سال بعد در لیگ یک شرکت نکنیم!

ابراهیم اشکش با بیان اینکه مردم ملاثانی چقدر به فوتبال علاقه دارند گفت: ما با کمترین امکانات و بضاعت در مسابقات شرکت کردیم.

ابراهیم اشکش که در این فصل رقابت‌های لیگ یک هدایت استقلال خوزستان را بر عهده داشت در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، صحبت‌های خود را اینگونه آغاز کرد: پس از بررسی سوابق حداقل ده سال گذشته لیگ یک و به گفته کارشناسان و چیزی که خود ما دیدیم می‌توانم بگویم که لیگ امسال لیگ سخت و پویایی بود. تا روزهای آخر چندین تیم شانس صعود داشتند و در انتهای جدول نیز چندین تیم منتظر سقوط بودند. تیم ما قبل از هفته گذشته ۳۸ امتیازی بود و یکی از کاندیداهای سقوط بود اما با ۴۲ امتیاز در لیگ یک ماندگار شدیم و چوکا در نهایت سقوط کرد. باید اضافه کنم که لیگ امسال با نظم بیشتری برگزار شد و جا دارد که از سازمان لیگ تشکر کنم.

وی در مورد کم بضاعت بودن تیمش خاطرنشان کرد: شهر تیم استقلال ملاثانی ۲۵ هزار نفر جمعیت دارد که بسیار به فوتبال تعصب دارند اما می توانم بگویم که ما با کمترین امکانات و بضاعت در مسابقات شرکت کردیم. چیزی که می‌گویم مظلوم‌نمایی نیست اما ما مظلوم ترین تیم لیگ یک بودیم. در لیگی که گذشت من ۲۰ بازیکن به لیگ یک معرفی کردم که از استعدادهای بسیار ناب فوتبال خوزستان بودند که خوشبختانه جواب هم دادند. در طول مسابقات ما با کمترین امکانات بازی کردیم اما با وحدت و نظمی که بین تیم ایجاد کردیم باعث شد تیم ما بهتر کار کند البته باید بگویم که برنامه‌ریزی‌های بازی‌های شبیه سازی شده ما این بازی‌های لیگ یک بود و بالاخره ما توانستیم با کمترین بضاعت در لیگ یک ماندگار شویم.

سرمربی استقلال ملاثانی در مورد برنامه فصل آینده عنوان کرد: باید بگویم که هنوز سیاستگذاری باشگاه مشخص نشده است. به نظر نمی‌رسد که سال دیگر بتوانیم با این امکانات در لیگ یک شرکت کنیم و موفق باشیم چرا که بازی ها سخت تر می شود و ما نیاز به بودجه مشخص داریم. نگه داری تیم سال آینده بسیار سخت تر می شود و با دست خالی نمی شود تیم را نگه داشت امیدوارم که مسئولان فکری به حال این موضوع کنند.

ابراهیم اشکیش درمورد حمایت مسئولان گفت: تیم ما تیمی بود که از لیگ یک فوتبال خوزستان به لیگ یک کشور رسید. آدم‌های بسیاری برای این تیم زحمت کشیدن و باید بگویم بله اگر کمک مسئولین نبود نمی توانستیم در مسابقات شرکت کنیم اما همان طور که همه می دانیم برای بحث باشگاه داری در فوتبال باید بودجه مشخصی باشد. باید دست پر در مسابقات شرکت کرد نمی شود تا لحظه آخر چشم به دست بقیه دوخت تا کمک کنند. من امیدوار هستم که تیم با بودجه مشخصی در مسابقات شرکت کند و استرس مداوم نداشته باشد. به عنوان سرمربی تمام مدت نگران حضور در بازی‌ها بودم. ما مشکلات بسیار زیادی داشتیم اما خوشبختانه از نظر تاکتیکی یک تیم بسیار با شخصیت داریم. این نکته را باید بگویم که در هیچ یک از بازی ها میزبانی انجام ندادیم زیرا ورزشگاه ملاثانی برق نداشت و ما تمام بازی‌ها را در اهواز انجام دادیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =